Gå til innhold

Jeg misunner dere med god melk så sinnsykt (syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Det er snart en måned siden jeg måtte begynne å gi snuppa mme i tillegg til amminga fordi hun la på seg så lite. Nå ammer jeg før hun får flaske, pluss at jeg pumper meg et par ganger i døgnet.

Jeg er møkkalei av å koke flasker og den j... pumpa. Jeg er lei av å være redd for å miste melka. Lei av å misunne dere som har god og nok melk. Lei av å konstant tenke på om snuppa får i seg nok mat. Jeg skulle bare ønske jeg kunne fullamme.

Uff, dette ble skikkelig sytete. *huske å merke tråd med advarsel*

Fortsetter under...

Jeg skjønner hvordan du har det. Det er slitsomt å ikke få til matingen helveis på den ene eller andre måten.

Jeg har selv slitt, men har gått over til mme. Syntes det var noe DRITT å koke flasker støtt!! Men, så fikk jeg en Avent Express (Sterilisering av flasker i morco) av ei venninne og nå går flaske-vaksen som en drøm.

http://www.avent.com/se/sv/sterilisers_microwave_steriliser.php

Kanskje et innkjøp verd å vurdere om du skal fortsette med mme :)

Skjønner deg godt! Her kokes det masse her også. Jeg missunner de som klarer å amme uten å sitte bøyd over ungen og holde opp gimbopuppa (og passer på at ungen ikke blir borte under puppen...) sine samtidig som man biter tenna sammen fordi de jævla vortene aldri gror!!

lov å klage

Det er nok en idè hvis det ikke bedrer seg. Har også planer om å kjøpe elektrisk pumpe når det kommer litt mer penger på kontoen. Skal gi det en sjanse først, så blir det muligens sterilisator etterhvert:)

Jeg er bare tidvis hormonell (verre nå enn da jeg gikk gravid) og j.... negativ, men det går som oftest over når jeg ser tuppa smile:))

Hvorfor har du gått over til mme?

Huff,kan tenke meg det er travelt. spesielt dersom du virkelig ønsker å amme!

Jeg klager av og til over at det er travelt å amme,men kan tenke meg det er mye verre å drive på med mme.

lykke til! håper det går seg til for dere!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...