Gå til innhold

39 + 6

kjærlighetsbarn i magen

Anbefalte innlegg

Nå er jeg rimelig lei av å gå gravid. Har vært i super form hele svangerskapet, men de siste ukene har vært lange for jeg så for meg at jeg kom til å føde litt før termin, men det er ingen ting som tyder på det. Blir nok satt i gang rett over helga. Egentlig ville de sette i gang i morgen, men jeg har ligget to dager med feber og halsinfeksjon, så det er greit å bli kvitt det først..... Typisk at sånt kommer nå på slutten.

Lykke til alle sammen!

Fortsetter under...

da har du vel 1-egget med to morkaker eller 2-egget da:-)

ikke for å få deg til å føle dg verre men det er første gang jeg hører et tvillingsvangerskap som varer så lenge,,,de liker seg vel best i magen til mamma,da!

men uansett masse masse lykke til over helga å god bedring.ser frem til å høre fødselshistorien din!

åhh....Så flink du har vært...Har du virkelig holdt ut så lenge??? Trudde ikke de lot tvillingravide gå så lenge jeg... Hmm....Kansje du har små barn da eller?!! Har alt vært ok og du har kansje ikke følt deg sliten.... Uff ble nesten litt skremt jeg nå, venter toeggede gutter den 01.04 men trudde de kom litt før da?! Jaja du bør i hvertfall være kjempe stolt som har holdt ut så lenge... ;) Skjønner du gleder deg til og bli satt igang da ja....

Masse lykke til da, tenk at du snart er mor til to nurk ;) Heldig du er.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...