Gå til innhold

Noen som begynner å bli kvalme-frie??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Er snart i uke 14, og kvalmen er nesten borte. Nå kommer det å går det litt. hadde to kvalme-frie dager i begynnelsen av uka og så var det plutselig der i to dager etter det. Nå har jeg vært ganske bra i en dag... Merkelige greier. Men det føles som om det definitivet er på bedringens vei. ( har fremdeles ikke lyst på kjøtt, blir kvalm av å tenke på kjøttdeig.)

Annonse

Godt å høre at ikke ALLE har blitt kvitt kvalmen ennå. Snart uke 13 men fortsatt veldig kvalm. Mange har det med å ikke tåle kjøttdeig. Kanskje like greit det siden man må steke det godt for å ikke få i seg masse bakterier. Kroppens måte å beskytte seg...?

Jeg var ikke kvalm m nr 1 og 2, men nå har jeg ligget strekk ut siden uke 6. Er nå midt i uke 9.. MEN jeg begynner å bli optimist! Tror ting har snudd! Dersom jeg bare klarer å få i meg noe hele tiden klarer jeg å holde d verste unna.. Skal begynne på jobb igjen på mandag, men skal jobbe redusert slik at jeg får litt pauser i løpet av dagen.. Blir spennende! Særlig når jeg leser her at d har en tendens til plutselig å komme tilbake igjen!!.. Tips: Fullkornsskorper m smør.. Holder magen opptatt og kvalmen forholdsvis unna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...