Gå til innhold

Babyteppe... Trenger tips og råd :-)

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei..

Jeg har lyst til å strikke eller hekle et babyteppe.. Vet dere om noen sider med bilder, tips etc? Og hva syns dere er penest og enklest??

Håper på mange svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn sitt. www.nostebarn.no

De er kjempefine, strikker sånn selv.

Skrevet

Hei. Jeg strikker et teppe som jeg strikker til min lille. Har strikket det til ei venninne av meg også, og jeg er veldig fornøyd med det. Men jeg vet jo ikke helt hvordan jeg skal kunne vise deg det da. Men jeg kan prøve å legge ut et bilde av det, så kan jeg evt sende deg mønsteret på mail. Det er veldig enkelt og lett, og jeg strikker det i babyull som tåler 40 grader og er veldig mykt.

Skrevet

Nå tror jeg at jeg har ordnet bilde.

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/468061/offset/0

Se her. Den rosa kanten er med hjerter, den kan jo også strikkes i samme farge som resten av teppet, og navnet er bare noe jeg har valgt å sy på selv. Hvis du ønsker oppskrift, så send meg en privat mld med mailadresse, så skal jeg sende deg på mail.

Skrevet

Tysen takk begge to, skal sjekke bilde nå bebies i magen :-)

Skrevet

Kunne du sendt meg oppskriften på det teppet du holder på med bebies i magen?? Mail adr: [email protected]. (må bare beklage rar mail, hehe, har ikke f¨ått skiftet siden ung.skolen ;-)

Skrevet

Har du sett prinsen i Danmark sitt babyteppe. Helt nydelig.

Du kan se det på maudsgarn.no

Ellers kan du sjekke sandnesgarn sine sider. De har masse fint.

sandnesgarn.no

Skrevet

Tusen takk :-)

Skrevet

Hei! Skal bare få scannet det inn så sender jeg deg oppskrift med mønster. Det er veldig enkelt, men det er litt mønster. Det jeg holder på med nå syntes jeg blir penere enn det første jeg strikket. Har vel kommet mere inn i det. :) Sender deg en mail når jeg er ferdig jeg.

Skrevet

Den linken virket ikke.

Hva het det?

Skrevet

Hm, det var rart. Sandnesgarn.no også er det baby, også er det bare et hefte der det ligger en baby på et teppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...