Gå til innhold

*bubbs* denne er til deg=o)

Anbefalte innlegg

Ser at du har gått over... At TR ikke har kommet...

Har dere hatt sex uten beskyttelse, denne mnd?? Hehe veldig rett på her ja...

Men ja, jeg tenker på at du kanskje har en spire. mener å ha lest at du bruker "bare" pessar og sæddrepende...Men det skulle jo egentlig holde da...Eller...?

Har du tatt en test da??

Skader jo ikke, men kan jo hende du bare er sen også..Det kan skje uansett om du har stabil syklus eller ikke...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7925980-bubbs-denne-er-til-dego/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe!!!

Jeg har fremdeles ikke mens... Fatter ikke noe. Men neg. test i går kveld 8 dager over... Blir GAL!!! Har litt brun utflod da... Har ikke hatt noe sex uten prevansjon, og føler meg ikke gravid. Har kjent mens-smerter i en eeeeeeeeeevighet.. :(

Reiser til Norge på lørdag, og om ingen mens har kommet innen mandag så drar jeg til gyn. på sykehuset. Blir litt redd (ser heller for meg skumle muskelknuter enn baby..)

Hehe..ok...

Lurer jo...hihi...

Synes det ble litt rart vet du..=o) Men Tanta kommer vel snart tenker jeg...Men hvis hun ikke gjør det så gjør som du sier.. Ta en tur til gyn og se om det er noe som ikke skal være der er der...=o)

Klem

Nå da?? har hun dukket opp??

Vel kjedelig altså...*kløsegpåhodet* Skjønner ikke noe... Heeeeeeelt sikker på at du ikke er gravid?? Hmmm....

HVis hun ikke har dukket opp i løpet av helga, så ville jeg ha tatt en tur til legen løpet av uken som kommer...Mandag eller tirsdag..

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...