Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 32+0, har gått opp seks kg...normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig forskjellig fra person til person det med vekt økning. Så alt er vel normalt :-)

Jeg er i uke 36 og gått opp 7.5 kg. Siste måneden har jeg ikke gått opp noe da jeg har og fortsatt er syk. Men så lenge babyen har det bra og vokser, så er jo det helt greit :-)

Skrevet

Hvorfor spør du om det? er så dumt !! Det er jo derfor du går å veier deg hos lege / jordmor... Virker som alle som har gått opp svært lite bare mååååå spørre.. Du vet vel selv hva som er normalt i et svangerskap gjør du ikke???

Hilsen uke 37 og + 20 kg !!!

Skrevet

Jeg bare spør, ingen som tvinger deg til å svare....:) På papiret er vel alt fra 5-25 kg normalt, vil bare vite hva som er normalt utenom papiret, hvor mye de fleste går opp... skulle ønske jeg gikk opp mer, spiser å spiser.. de sier at ammingen fører til raskt vekttap? greit å ha litt ekstra!

Skrevet

Endelig en til som har gått opp litt jeg har gått opp tolv kilo, men er bare i uke 35 enda så jeg tror det kommer til å bli endel mer...

Skrevet

Er det ikke et sted mellom 12-20 kg som er mest vanlig?

Jeg har gått opp 13 og synes det er helt greit. Kommer sikkert til å gå opp mer, og det er også helt greit.

Skrevet

Melder meg på her jeg og:)

Uke 33 her og har gått opp 18 kg............. vi er så forskjellige ja;) Synest folk legger på seg så lite jeg og nå føler jeg meg bare som en svær hval. Skal nå gå rundt slik i noen uker til...Men men!

Skrevet

uke36, +19kg!

GODT å høre (lese) at det er fler med meg. Mine veninner har gått opp max 9 kg, så jeg føler mg diger sammenlignet m dem!

Skrevet

Jeg fikk vite på jobben av en mannlig kollega at hans kone gikk nemlig opp 4 kg. med begge barna. Jeg spurte overrasket om hun var underernært...tror han ble sur hehe ;-)

Skrevet

hei!

jeg er 34+1 i dag og har gått opp 8,5 kg.

Skrevet

34+1 i dag og gått opp 10 kilo

Skrevet

kan jo også legge til at i forrige svangerskap gikk jeg opp 25 kg. men da hadde jeg vært syk i lang tid før jeg ble gravid, og hadde derfor mistet en del kg.

Skrevet

uke 31 og har gått opp fra 55,5 kg 63 :) Har spist som en gal.. Men den siste mnd har matlysten gått ned å vekta har ikke rørt seg heller.. Babyen er er gj.snitt baby ifl mål hos jordmor. Er fornøyd

Skrevet

Har ikke gått opp så mye, er 31+4 og har lagt på meg litt i overkant av 7 kg. Det rare er at jeg ser stooooor ut! Alle kommenterer at magen er stor og at jeg ser litt "sprekkeferdig" ut... Litt merkelig det der, for det ser ut som om jeg har lagt på meg mye mer.... Var helt gjennomsnittlig før svangerskap.

Skrevet

uke 31 og har gått opp 9-10 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 30, og har gått opp ca 4 kilo.

Husk at alle er forskjellige da! Jeg har kjempegod matlyst og spiser det jeg har lyst på selv om jeg er opptatt av å ha et sunt kosthold. Er i aktivitet hele dagen også... Forrige gang la jeg på meg 9 kilo totalt. Fikk en frisk og fin jente! :D

Skrevet

30+4 og +11kg til nå, de kommer snikende enten de er velkommne eller ikke;)

Skrevet

Ja, tenker ofte på hvor forskjellige vi er jeg:) bare litt urettferdig at jeg må være så mye større enn alle andre:)

Trøster meg med at jeg var ENDA større sist og at jeg gikk det fort av meg sist også.

Skrevet

er 32+5 og har gått opp ca 16 kg. Det blir sikkert flere, de som kommer, de kommer. Får heller få dem bort etterpå :-)

Skrevet

Har gått opp ca 10 kilo og er i veke 32.

Skrevet

tror jeg har gått opp ca 13kg,er på tur inn i uke 38...

Skrevet

godt å høre at det er flere enn meg som har gått "mye" opp. er i uke 36+4 nå og har gått opp 16 kilo...*grøss*....vekten bare fortsetter å stgige, til tross for at jeg ikke spiser all verden for tiden. men jenta vokser som bare det:)

Skrevet

3 kg opp i uke 35:)

Skrevet

Er 41 uker på vei og har gått opp ca 23 kg. tilsammen. Grøss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...