Gå til innhold

Penger, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk også barn under studietiden og jeg fikk engangsstønaden fra trygdekontoret som ligger et lite stykke over 30.000 tror jeg. Dessuten kan du søke fødselsstipend fra Statens lånekasse for utdanning, sjekk nettsidene deres. Jeg fikk ihvertfall månedlig beløp derifra. Husker ikke helt beløpet men tror det var rundt 6 - 7.000 i måneden, men sjekk du! Disse pengene fikk jeg når jeg da tok meg et års permisjon når bebisene mine kom!!!

Lykke til!!

Jepp såvidt jeg vet stemmer det. Nå er det 3 1/2 år sia så ting har fort gått i glemmeboka *ler* Men regner med at det er samme system som tidligere og hvis de har skrevet det på nettet så bør jo det stemme!!

Ville tatt en telefon for å få bekreftet det, så kan du jo spørre om litt praktisk rundt det:-D

Annonse

Men husk at for å få full støtte av lånekassen, så må du ha fullt lån og stipend fra før av! Har du ikke det nå, så hadde jeg søkt om dette med en gang hadde jeg vært deg! Men ikke ta det jeg sier for gitt, du må sjekke opp dette første!

Heldige du som er gravid som student! Økonomisk sett så er det en veldig bra ordning for deg! Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...