zzzzz-frøken Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Er "bare" 16 uker på vei men lurer på om jeg skal kjøpe vogn snart.... Er kanskje litt tidlig? Hvor langt på vei var dere da dere kjøpte vogn?
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Du kan jo begynne å kikke litt i det minste. det er jo vanvittig mye som du kan sette deg inn i mens du venter... Men jeg tror ikke det finnes noen regler for hvor lenge du bør vente med å kjøpe vogn... Jeg er i uke32 nå, kjøpte briovogn brukt nå i helga sammen med masse annet babyutstyr... trenger ikke stresse, men er greit å tenke på at det blir kanskje du som står for mye av innkjøpene. Formen din er kanskje veldig bra nå, men det kan man aldri forutse... Det vil nok bli tyngre å gå rundt i butikker etterhvert så det er greit og hvertfall vite sånn nognelunde hva man er på jakt etter...
zzzzz-frøken Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Takk for bra Charisma, det der med formen er jo noe å ta med i betraktning:) Mannen min er heldigvis veldig flink til å ordne og veldig ivrig (kanskje litt for ivrig); bare noen uker etter positiv test surfet han på nettet etter seng og stellebord hihi. Det var da jeg sa at vi nok måtte vente litt med det Grunnen til at jeg vurderer å kjøpe nå, er at januarsalget gir så utrolig gode priser!
stomperud Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 jeg er i uke 32 å enda ikke kjøpt vogn.. Skal en tur til tr.heim 6.feb, tenkte å se på vogn da.. men om det blir kjøp enda vet jeg ikke.. Er ikkeno stress.. Men skjønner godt at du vil begynne å handle inn!! Hadde lyst til å kjøpe alt etter den positive testen, jeg.. Men om du finner noe du liker, og kanskje det er noe på tilbud i disse dager, kan det jo være like greit å få kjøpt inn nå.. Når du skal ha den, finner du kanskje ikke noe du liker..? Eller at du kjøper nå, og finner en finere om noen mnd... Ikke greit detta.. Gjør som du føler for du!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Siden det er salg overalt nå hadde jeg nok begynnt noe av innkjøpet, viss jeg var deg. Det er så koseligt å gå å se på babyting=) Jeg begynte med innkjøp av vogn da jeg var 18 uker på vei. Men alle rundt meg, (spes. mor mi, sa dette betydde ulykke, men jeg har følt på meg at alt har vært bra, ) sa at dette var for tidlig å begynne... Har nå bare en uke igjen til termin=) har det meste på plass!!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg hadde faktisk kjøpt vogn nå jeg, siden det er så mye salg overalt. Kjøpte min også på salg, det var vel i uke 20 eller noe. Jeg er glad jeg ikke venta med alle innkjøpene, nå er jeg ferdig og tung som jeg er så er jeg veldig glad for det :-)
zzzzz-frøken Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2007 Takk for mange gode tilbakemeldinger jenter! Det er jo først og fremst at det er salg nå som gjør at jeg tenker på å kjøpe (er generelt ihvertfall ikke foreløpig så veldig opptatt av å kikke på babyting). Men har ikke vært på ultralyd enda, så synes det er litt skummelt å begynne innkjøpet nå (litt overtroisk lik som mammaen til en av dere hehe). Men hvsi det likevel er lang leveringstid, er det ikke så skummelt likevel. Noen som vet noe om leveringstid?
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Leveringstid: 11 uker på noen av vognene til Emmaljunga. Vi var for sent ute til å få den vi ville til termin(farge).... Så løp og kikk i alle fall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå