Gå til innhold

Hvor lenge før termin ordnet dere med vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er "bare" 16 uker på vei men lurer på om jeg skal kjøpe vogn snart.... Er kanskje litt tidlig?

Hvor langt på vei var dere da dere kjøpte vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 26 uker på vei nå og har akkurat kjøpt vogn. Ei venninne som skulle selge sin ubrukte emmaljunga edge duo, så da slo jeg til :) Ventet enda lengre forrige gang

Skrevet

Var vel såvidt over halvveis da vi bestilte vognen (husker ikke helt), men hentet den ikke før vi kjørte hjem fra sykehuset:o)

Skrevet

Jeg har akuratt fullført 19 uker i dag.

Og var å handlet vogn og babysete i dag :)

Det var tilbud på 2006 modellene til simo fra i dag der jeg var, så da måtte jeg jo bare... 3899 nå, før 6490...

Så da måtte jeg bare..

Skrevet

Var sikkert rundt 17 uker tenker jeg... kjøpte nå når det var januartilbud :) Veldig tidlig, men det bryr jeg meg ikke om!

Skrevet

Jeg har sett samme vogna på tilbud - skal se på den i dag! Jeg er 18+1 uke i dag...

Er du fornøyd med vogna? Likte du den?

Skrevet

Ja tenker som deg Ingrid! Januarsalget er jo bare sinnsykt bra :)

Takk for mange svar folkens!

Skrevet

Jeg også har kjøpt Simo kombi 2006 på tilbud til 3 899,-. Er bare 15 uker på vei, men det var så mange penger å spare. Skal heller sette den på loftet i noen måneder!

Skrevet

Det må du nesten føle på seg syntes jeg. Ikke høre på hva alle andre sier ;) Jeg har selv ei venninne som ikkekunne skjønne hvorfor jeg skulle kjøpe vogn så tidlig. Vi hentet vogn, seng og stellebor etter ultralyd i uke 17 tror jeg det var. Men grunnen til at vi gjorde det var at vi sparte 5000 kr på pakken, og det var akkurat det vi ville ha.

Så jeg valgte ikke høre på min venninne og gjøre det som lommeboka tilsa. For vi hadde pangene og fikk tilbudet, så hvorfor ikke. Det var sikkert veldig tidlig, men jeg syntes det er koselig å ha i hus også jeg da. Det er min måte å forberede meg på det som kommer.

Skrevet

Kom over en brukt vogn her på barnevogndebatten. Fikk den i går. Er nå i uke 24. Og kunne nok ventet litt til, men når jeg fikk sjansen til å kjøpe den brukt og i rett farge og all ting, da måtte jeg jo bare slå til :-)

Skrevet

Vi kjøpte forrige uke, og jeg er 15+4 i dag. Har bestilt, for det var 4 mnd bestillingstid.

Skrevet

Oj 4 mnds bestillingstid? Hva slags vogn har du kjøpt mayla? Var det på barnas hus? Er det slik at vognene som er på januarsalg også har 1 eller flere måneders bestillingstid?

Skrevet

Kjøpte vogn i forrige uke, en Emmaljunga Classic. Er i uke 36 nå. Vi henter nok vognen om et par uker, så den er i hus når jenta vår kommer:)

Skrevet

Bestilte vogn i romjula, og har termin 13. Mai.

Fikk beskjed av dama på butikken at vi burde bestille den før nyttår, for å være sikker på å få den til Mai. Emmaljunga-vognene produseres puljevis, så det kan være lang leveringstid.

(Kjøpte Emmaljunga City Cross.)

Skrevet

Jeg likte den veldig godt ja :)

Og det var 3 stk å velge mellom der jeg var...

Skrevet

Vi kjøpte vogn kjempetidlig, i uke 9 tror jeg det var... Var nemlig 40/50% på Simo-vogner fra i fjor, så da slo vi til når vi kunne spare så mye samt at vi da hadde råd...

Skrevet

Kjøpt vogn vi også, er i uke 26!

Hadde vel egentlig tenkt og vente, men var salg så fikk kombivogn til 4200,-kr!! Babyutstyr koster, så greit og gjøre det billigst mulig! :)

Skrevet

kjøpte vogn på mandag.. er i min uke 27... da jeg gikk med snuppa var vogna klar i uke 18. så denne gangen var jeg nesten litt treg... :) kjøpte på salg nå.. 2007 modell simo kombi soft line... åhh som jeg gleder meg til å bruke den..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...