sweetey Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 det rareste er at når jeg tar situps så er det et mellomrom på midten av magen(lodrett ) er dette normalt? jeg fødte en keiserinne.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Hvor lenge siden er det du fødte? Vet ikke om du er klar over det, men det er viktig at du ikke tar sit-ups før ca seks uker etter fødselen, fordi det er noen muskler i magen som blir adskilt under svangerskapet som trenger tid for å gå inn igjen. Hvis du ligger på ryggen og kun løfter hodet litt opp kan du kjenne med pekefinger og langfinger om du har mye mellomrom der. Når det kun er et par cm der kan du begynne med sit-ups. (Begynner du for tidlig er ikke det helt bra).
sweetey Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2007 takk for svar, men det er 9 mnd siden jeg fødte:-) Men er det alltid et mellomrom der??
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Ja, det er det faktisk. Jeg trodde også det skulle bli helt borte, men det skal være 2-3 cm mellomrom ;-) Jeg jobber også litt med magen, går turer og tar litt sit-ups. Tror det beste er å løpe i tillegg, men det har jeg ikke mye tid til med en mann som jobber lange dager. Lykke til da!
sweetey Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2007 nei, sånn er det her og:-) det blir få turer, men jeg har begynt med pilates og skal skjærpe kostholdet. det som er værst er at resten av kroppen er liten.... strl 34.
gravid igjen :) Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 mage ja!!!!! ohrrrr.... irriterende =( men men.... kan ikke annet enn og prøve og få den vekk med sit ups og turer og generell slanking..... blæ!!! så er det de som er så heldige og er slanke som en strek rett etter fødsel. URETTFERDIG!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Ikke sikkert magen lar seg fjerne med verken trening eller slanking. Noen ganger må man bare venne seg til å leve med den, eller benytte plastisk kirurgi. Vær stolt av magen din, den har bært fram et barn!
gravid igjen :) Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 så sant så sant.. men må også så at det er vedig greit og føle seg vel.. men det finner man ut av etterhvert. det meste går seg nok til med tid og stunder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå