Gjest Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg synes den ser så fin ut. Venter første barn, så jeg vet jo egentlig ikke helt hva vi trenger. Men vi har ganske liten bil, og tenker at vi trenger ei vogn som lett kan legges sammen, og som lett kan bæres opp trappene i bygården vi bor i. Noen som har erfaringer med vogna? Fordeler/ulemper?
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har Fun, riktignok med 06 understell- MEN jeg får 07 understell de nærmeste dagene, så da kan jeg rapportere tilbake til deg om hvordan det er. (06 understellet er nemlig ikke så tess skjønner du ;-) ). Bortsett fra understellet har vi vært topp fornøyd, men vi har jo da 06 utgaven med helt annen bag etc etc (har kombi). Utrolig hendig vogn med mange smarte løsninger i allefall. (Og den går greit inn i liten bil også)
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Det gleder jeg meg til å høre mer om LilleLotte 79! Takk for svar så langt!
Gullklompane mine Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hva er forskjellen på det gamle og det nye understellet? Hvor mye må du gi for det nye understellet?
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Den største forskjellen er nok "hjulopphenget" på forhjulene, en litt annen låsemekanisme på hjulene foran også er det visst.. Har null idè om hvor mye det koster dessverre da vi får nytt pga reklamasjon
Gullklompane mine Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Hva var feil med understellet? Vi har problemer med at vogna går skjevt når hjula er låste. Men pga av at vi kjøpte vogna i sverige får vi ikke gjort noe med det. :-( Butikken krever at vi skal komme til sverige med vogna. Og de norske butikkene nekter å hjelpe oss siden vi ikke har kjøpt vogna i norge. litt surt dette.
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Jepp, det har skjenet noe inmari (både med og uten låste hjul).. Er 3 understellet vi er på nå, men de har "lovet" oss at problemet skal være løst på 07 modellen, så det er sikkert en grunn til "forbedringene" for å si det sånn... Årsaken til skjeningen klarer de ikke finne, men hos oss har det vært noe feil med hjulopphenget foran også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå