Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Prøver med en ny spørsmålsformulering jeg ;-) Er litt redd gutten ikke vil begynne å krabbe siden han kommer seg hurtig fram med å åle. Står likevel en god del på alle fire, gynger og skyver seg bakover. Satt seg opp for en uke siden. Er 10 mnd.
WP-TLogPeanut Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 TL har ålt i ca 4 mnd, fra hun var 6 mnd til hun var litt over 10 mnd Trodde kanskje ikke hun kom til å krabbe,men joda ca 10 og en halv mnd gammel begynte hun
sweetey Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 jenta mi åler nå, begynte for en uke siden er 9 mn idag:-)
To.små.vakre Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 MIn sønn begynte med å åle seg fremover, og som du skriver så kom også min sønn seg fort frem på den måten. Ordentlig krabbing begynte han med først når han hadde klart å reise seg opp ved bordet å ta noe små skritt. Tror ikke det er noe å være bekymret for. Det kommer nok. Utviklingsmessig så er det ikke så viktig hvilken rekkefølge de lærer det i, bare de lærer det.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Mini ålte seg bortover i et kjempetempo en stund før hun begynte å krabbe. Krabbingen "satt" ganske så fort etter at hun begynte å gynge på alle fire.. hun klarte å krabbe først når vi satte henne på teppe, for vi har nesten bare parkett gulv og det ble for glatt først. (Går greit nå)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jenta mi ålte seg fort frem fra hun var 5.5 mnd og begynte å krabbe da hun var 8 mnd.... trodde heller ikke hun kom til å begynne å krabbe siden hun hadde så bra teknikk på ålingen, men plutselig.... nå krabber hun hele tiden
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 snuppa begynte å åle når hun var litt under 5 mnd, så krabbet hun når hun var 6.5 mnd, men i begynnelsen før hun klarte å krabbe fort så la hun seg ned på magen å ålte når hun skulle kjappe seg.Tror det er veldig vanlig at di åler først
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Takk for betryggende svar! Da håper jeg på at han finner ut av krabbingen. Klarer å stå på alle fire uansett hvor glatt underlaget er, men forstår ikke hva han må gjøre med bein og armer for å forflytte seg )
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Dagbarnet mitt ålte først. Hun begynnte å krabbe ordentlig rundt jul. Så det er mulig. Er ikke godt å si om hun kanskje begynnte fordi hun tok etter min sønn eller om det var bare sånn likevel.
pandabjørn Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 det er vel ikke noe å bekymre seg over pga han ikke har begynt å krabbe vel??! kan hende han ikke kommer til å krabbe før han går...IKKE alle barn krabber skjønner du.. min gutt begynte å "krabbe" så hvit sist helg, og før det så ålet han seg fremover.....han blir 10 mnd til mandag..
2nj♥ Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Gutten min ålte fra 5,5 mnd til ca 9 mnd før han begynte å krabbe. Han ålte jo såpass lenge og fikk en så bra teknikk, så jeg bekymret meg litt for at kanskje ikke ville krabbe. -Men plutselig så gjorde han det. Og ca 1 mnd etter så gikk han sitt første skritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå