Gå til innhold

Bytrille, men samtidig god og lun vogn ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med forslag.......legg gjerne med link til bilde av vogn hvis du har ;)

Setter veldig pris på hjelp..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, du har en vanlig vogn.

Har selv Maclaren. Utrolig digg å kjøre. Men den er det den er, en trille. Litt for pinglete til lammeskinn og handlenettet er latterlig lite. Åpen bak i kalesjen er den og. Så min 6 mnd baby deiset ut bakveien og rett i flisgulv.

Carena easy er ikke så god å trille. Men mye mer plass til ungen, stor handlekurv og blir faktisk ganske liten sammenslått.

Skrevet

Vi har en Peg Perego P3 som bil/bytrille og er veldig fornøyd med den. Den er stor og romslig, samt veldig "polstret" for barnet, full liggestilling også er den helt grei å trille i bygatene. Selvsagt ingen sportsvogn, men som jeg forstod så var det ikke det du var ute etter? Sjekk www.pegperego.it så ser du bilder :-D

Skrevet

jeg har emmalijunga sportsvong, er kjempe førnøyd med den, den er ikke så stor men stor nok for at tulla mi skal få nok plass, oxo er det 3 ligge stillinger på den oxo.. og det går fint ann å vong pose i den:)

gå inn på emmaljunga.no

Skrevet

Har Carena Easy selv, den er som nevnt ovenfor ikke den beste å trille, men den er utrolig god og lun for mini. God hvilestilling der han nesten ligger flatt. Begynte å bruke den da han var 5,5 mnd og jeg synes faktisk den er bedre "inni" enn sportsvogna.

Kjøpte den på www.baby-huset.no for 799,-

men tror ikke de har flere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...