Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Noen med forslag.......legg gjerne med link til bilde av vogn hvis du har Setter veldig pris på hjelp..........
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Altså, du har en vanlig vogn. Har selv Maclaren. Utrolig digg å kjøre. Men den er det den er, en trille. Litt for pinglete til lammeskinn og handlenettet er latterlig lite. Åpen bak i kalesjen er den og. Så min 6 mnd baby deiset ut bakveien og rett i flisgulv. Carena easy er ikke så god å trille. Men mye mer plass til ungen, stor handlekurv og blir faktisk ganske liten sammenslått.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Vi har en Peg Perego P3 som bil/bytrille og er veldig fornøyd med den. Den er stor og romslig, samt veldig "polstret" for barnet, full liggestilling også er den helt grei å trille i bygatene. Selvsagt ingen sportsvogn, men som jeg forstod så var det ikke det du var ute etter? Sjekk www.pegperego.it så ser du bilder :-D
cathrine&emma Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 jeg har emmalijunga sportsvong, er kjempe førnøyd med den, den er ikke så stor men stor nok for at tulla mi skal få nok plass, oxo er det 3 ligge stillinger på den oxo.. og det går fint ann å vong pose i den:) gå inn på emmaljunga.no
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Har Carena Easy selv, den er som nevnt ovenfor ikke den beste å trille, men den er utrolig god og lun for mini. God hvilestilling der han nesten ligger flatt. Begynte å bruke den da han var 5,5 mnd og jeg synes faktisk den er bedre "inni" enn sportsvogna. Kjøpte den på www.baby-huset.no for 799,- men tror ikke de har flere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå