MiniBassen Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Den skal ha 3 hjul.. Tulla må kunne sove i den.. Tulla må kunne sitte i den.. Den må ikke være alt for stor.. Den skal helst være svart, brun eller mørkegrønn.. : )
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 OTH er en super sportsvogn enkel og lett å slå sammen.
mayen20 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 eg har quinny freestyler 3xl trehjuling, sitte og sove. du får den i rød blå og beige (og svart) jeg har rød:) kjempe fin, og veldig enkel å ha med å gjøre:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeep Roadster SL. Fikk den i forrige uke. Så langt er vi superfornøyd. Kjøpte den av privatperson jeg da, men den var ubrukt. Har ikke sett noen andre som har den. http://mypushchair.co.uk/babyshop/product_info.php?cPath=28&products_id=40 (jeg har den forrige modellen, så den ser litt annerledes ut)
Lykkelig til snart to:) Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 på babybest.no har de quicksilver vogner, de så kjempe tøffe ut. Hadde jeg ikke kjøpt Quinny vogna, hadde jeg nok vurdert den ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå