Gå til innhold

Jane slalom pro..

jeje nr2 har kommet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne?? erfaringer? Har kjøpt denne, men har ikke hørt om noen som har den, har heller ikke sett noen som har den... Gleder meg masse til å ta i bruk den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Janevognen er fancy, praktisk og lett, men understellet har noen svakheter.

Det svingbare hjulet går tilbake til "fastlåst posisjon" hele tiden.

Bremsen på bakhjulene går nedi og lager lyder hele tiden.

Hardbaggen "bumper" nedi understellet når en triller på humpete vei.

Glidelåsen på harrdelen - den du drar i har røket av på min

Skrevet

hvis det svingbare hjule går i fastlåst posisjon så har du nok ikke skrudd riktig på den dingsne som låser hjulet. den må stå vannrett hvis hjulet skal gå helt rundt. Håer du har fått reklamasjon på de feilen du har fått. sånn skal det jo ikke være

Skrevet

har også kjøpt samme vogna som deg. gleder meg kjempe masse jeg også... vet du hva som er å få kjøpt av ekstra utstyr?? også syns jeg jo at det trekket med glidelås på bagen skulle ha hatt en vindskjerm man bretta opp. har vært på hjemmesia deres og der ser jeg bilde av en bag med sånn trekk med skjerm. hvor kjøpte du den??

Skrevet

Har faktisk ikke tenkt tanken på ekstra utstyr eller jeg.. Kjøpte den på barnas hus i trondheim.. Ser at anonym har vært uhekdig med sin, for meg virker det som om det er ting du må få reklamasjon på, skal jo ikke være sånn!

Skrevet

Brukte min for 1. gang i dag. Kjempe fornøyd er jeg!! :)

Skrevet

Det er kun to posisjoner på mekanismen som låser eller åpner" svinghjulet, har tilogmed lest bruksanvisningen og forsøkt å skru den "riktig vei".

Den fungerte veldig fint de første ukene, men så kom svakhetene...en etter en. Mest irriterende er bakbremsen som går nedi, men der har jeg laget min egen Reodor Felgen løsning for å holde den på plass.

På en annen siden har jeg hørt mange som har problemer med understellet på vognene sine. Flere har reklamert to og tre ganger...og fått nytt understell gang etter gang

Det sier litt om seriøsiteten til Barnas Hus som forhandler når de ikke svarer på mailer du sender de....

Skrevet

Har også kjøpt denne vognen. Gøy å se at flere har den.. Var veldig skeptisk siden så få har den men så var den på tilbud og virket som et kupp. Selgeren sa til oss at noen hadde problemer med bremsen, men at dersom dette oppstod skulle vi komme tilbake med den.. Håper jeg slipper det. Nå står den på utstilling på stuen og jeg gleder meg til å ta den i bruk! Lenge til da.. må nok i kjelleren noen mnd først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...