Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag, legen skal til å måle magen som vanlig. Så stopper hun opp, ser på magen min og smiler: "Det blir nok en formidabel baby!". SF-målet er helt vanlig, midt på kurven, men hun måtte liksom kommentere magen min hun også...jeg får satse på fødsler med litt over gjennomsnittelige babyer virkelig er like greit som de litt mindre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min forrige var 4150 og 55 cm, trur ikke det var noe værre enn de som f¨r barn på 3500.. Går nok bra :)

Regner med jeg får en stor en igjen nå... og jeg skal love deg det er bedre etterpå, de er lettere å håndtere..

Lykke til.

Skrevet

tingelingen *06.02.07*

Æ og du har samme termin dato :)

Spennanes å se om det blir før, termindato, eller overtid...

Sende lykketil ønska da om at ingen av oss treng å gå sååååå veldi mye lenger..

Skrevet

Ja, det blir spennende :) Første for deg også? Føler meg liksom ikke helt klar til å føde enda...men har samvittighetsfullt funnet fram tingene jeg har tenkt å ha med til sykehuset og sånt da, for plutselig skjer det vel :)

Skrevet

Sant det, sånne litt større babyer er mye enklere å skifte på og sånn :) Min yngste niesa var noe sånt som 4700 da hun ble født, og den stolte tante turte å skifte bleier og sånt allerede 2 dager etter fødselen! Det hadde jeg ikke turt med storesøsteren som var på 3500....

Skrevet

Men betyr ikke formidabel det samme som fantastisk, flott el.l? *forvirret*

Eller mente hun diger? Rart å skulle kommentere det overfor en fødeklar..? :o)

Skrevet

Kanskje hun mente flott ja....men det var liksom størrelsen hun reagerte på - magen min står ganske rett ut som ei kule. Tror bare hun var sliten da hun sa det...tror ikke magen min er stor jeg, det er bare jeg som er liten, hi hi.

Skrevet

Ja min første... Så æ regne me overtid, men håpe og ønske før!! :))

Har og trekt ut pakkinga av bagen i det lengste, for det ante mæ at ventetia kom tell å bli myyyye lenger me engang den va klar. Å det blei den. No går æ hverdag å ser på den, å håpe at ...kanskje... Men nuks nada. Skjer ingenting her.

Føle mæ heller ikke helt klar.. Men, lure jo på ka som menes me klar da. Har tingan klart...men sjøl, hmmmm, nei æ vet ikke. Vet jo ikke ka æ går tell, så det får bli som det blir. Å det blir sikkert supert når alt e ferdi, å skatten e kommet :))

Skrevet

Jeg tenker sånn jeg også, man blir vel klar når man må være det :) Det skal bli artig å få ut nurket uansett :)))

Skrevet

Er nok "hattestørrelsen" det kommer an på, hvis jeg ikke husker feil.. Det er jo hodet som er verst å presse ut, om ungen er litt rund og god gjør ingenting... :) Det er verre om den har et kjempehode, som ungen til venninna mi. Der ble det vakuum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...