jordbærsjokolade Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Vi har blitt invitert på bryllup i Polen og samboeren min skal være forlover...Problemet er at da er sansynligvis den lille jenta vår som skal komme i Juni en gang kun 2 mnd...Jeg syntes dette er veldig skummelt og vet absolutt ikke om jeg tar sjansen på å dra. JM sa at det stort sett ikke var noen problemer rundt det. Noen med erfaring rundt det å fly/rese til et annet land (som ikke er sverige) med en liten baby på 2 mnd?
yasmina Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 jeg hadde eldstemann med til Midtøsten da han var 6 uker og det var ikke noe problem. Men hvis du er skeptisk får samboeren din heller reise alene. er ikke noe kjekt hvis du bare skal bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Var i Bulgaria da gullet var 2,5 mnd, og det gikk kjempefint....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Samboern din er jo også der og vil hjelpe deg med babyen.. Så er det amme tida som er så lettvin syns jeg da.. Kan mate baby hvor og når som helst uten å tenke på reint vann og flasker Hva er det du bekymrer deg for da? bare lurer
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg reisete helt til india med eldste dattren min, da hun var på dagen 2 mnd. Det gikk kjempe greit. Da jeg bestilte billettten til hun, bestilte jeg samtidig babykurv i flyet, da slapp jeg å ha henne på fanget hele tiden. Både hun og jeg ville jo blitt slitne. denne kurv en festes i "veggen" foran i kabinen. Du kan jo høre med flyselsksap om det finnes sånne krver på flyene tl polen. jeg var i tillegg veldig nøye med hva jeg spiste/drakk der nede, ville ikke risikere å bli sjuk selv. Ta med barnevogn, hvis det går. *Det gjorde ikke jeg, og det angra jeg sterkt på. Jeg tok med paracet stikkpiller og nesedråper til babybruk, og termometer i tilfelle hun ble sjuk. Nå er jo ikke polen, india. Men jeg ville ha det jeg trengte innen rekkevidde i tilfelle. Og jeg hadde tatt de viktigste vaksinene og. Tviler på om du trenger det.
Moon and starlight Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Ikke noe problem det. Jeg bor i Polen og her faar du tak i alt du trenger. I storbyene vil jeg si t o m si at utvalget er stoerre enn hjemme i Norge. Du kan tryggt reise med en 2 mnd gammel baby Bare huske aa amme ved start og landing.. God tur!
jordbærsjokolade Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2007 Tusen takk for svar alle sammen!! Jeg er vel egentlig mest bekymret for flyturen, men det tar jo ikke så lang tid. Også er jeg redd for at det skal "skje" noe med babyen, at hun skal bli syk eller noe, og da er det jo alltid litt skummelt og ikke være hjemme! Men jeg har så lyst til å reise til Polen, har alltid hatt lyst til å reise dit! Var akurat på helsestasjonen nå og der sa jordmoren akkurat det samme som dere, ikke noe problem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå