Gå til innhold

Tilbake fra legen :(


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

som mange kanskje har fått med seg har vi hatt endel ammeproblemer her- og nå i det siste har det vært den j.... brystvorta som ikke vil gro... siden jeg fikk brev fra legen om at det var funnet oppvekst av streptokokker i såret var jeg hos en ny lege i dag for å finne ut hva jeg skal gjøre med dette..... Har da fått resept på antibiotika, desverre måtte jeg ha en sånn antibiotika som ikke er forenelig med amming- så jeg må gi lillegutt erstatning i 6 dager mens jeg pumper meg selv :(((

 

ufattelig kjipt!!!!!! blei skikkelig lei meg, og er redd han glemmer ammeteknikken og alt nå............

dritt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg. Jeg vil tro han husker sugeteknikken, men det aller viktigste er jo at du blir frisk:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem på vei !

Gi ham fra Avent-flasker sålenge, de skal visst være så like vanlig puppefasong at babyen ikke skal bli forvirret.

(har brukt Avent til begge mine, aldri problemer med å venne dem fra det ene til det andre - bare pass på at flaskesmokken er godt inne i munnen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig. Men det viktigste er at puppen blir bra. Han glemmer nok ikke ammeteknikken fordet! :-)

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...