Gå til innhold

Er dette dårlig gjort ovenfor svigers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du føler at du ikke vil ha besøk av de så har du den fulle rett til det, uansett hva de eller mannen måtte mene... det er deg og barnet som er viktig etter fødselen og det må alle bare akseptere, så ikke gjør noe fordi du føler at du må.. jeg fikk besøk av svigermor, fordi jeg gav etter for presset, og jeg stresset og ble i dårlig humør...angrer på at jeg gav etter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg råder deg til å gjøre det du selv vil, uten å tenke på hva andre måtte mene. Det er du som har født, du vet formen din og hva du orker. Naturlig at man vil ha besøk av mor da. Det er forskjell på mor og svigermor . Skader ikke om svigers må vente noen dager.

Skrevet

glemte å si at det er ikke det samme å ha besøk av sine egne foreldre som svigerforeldrene....og det er du som har gått gravid og slitt og ikke mannen din så det er ikke det samme for han å ikke få besøk av sine foreldre som om du ikke skulle få ha dine... svigers må skjønne det...om de blir sure så ikke bry deg....det er jo ditt barn og du pog barnet som kommer i første rekke..

men dere kan jo ta dere en tur til dem om ikke så altfor lenge, da kan jo du bestemme når og hvor lenge og du slipper å stresse med å rydde og sånt!! så slipper du å ha dårlig samvittighet..

Skrevet

men svigersene kommer vell neppe for å se den nye moren, ihvertfall i mindre grad. det er en person til i denne saken, og jeg regner med det er babyen som er grunnen til besøket? de kan da få besøke h*n uten at mor er til stede om det er så fælt for henne å møte foreldrene til mannen hennes! syns nesten dette blir provoserende jeg...huff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...