Gå til innhold

November: Flere som meg som ikke klarer å la være å ...


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

fjerne buser fra nesa til vesla? Har angst for at hun skal bli tett i nesa, også er det "irriterende" å se på..hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også! Jeg er pelloman - stakkars lillegutt! Har til og med kjøpt busesuger på apoteket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi kjøpte en sånn busesuger til meg, men jeg synes det funker så dårlig. Er det noen spesielle knep man må bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den funker ikke så bra på de som er tørre, men ellers virker den bra så lenge jeg klemmer den godt sammen før jeg tar den i nesa hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma 73..

Jeg har en sånn busesuger og, og i begynnelsen glemte jeg å holde for det andre neseboret og da virket den ikke i det hele tatt.. Kanskje du har glemt det og?:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha... Ja det hjelper vel bedre å holde for det andre neseboret. Jeg har også en nesesuger, men har ikke prøvd den enda. Lurer på hvordan det kjennes ut... :-/ Få sugd noe ut av nesa uten å være klar over at det skal skje, liksom...

Litt av en overraskelse kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å la være å fjerne busene til vesla. Vil ikke at hun skal bli tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man holde over det andre? Har ikke jeg hørt om.. Men da må man jo være super rask, de puster jo inesten ikke med munnen enda. Det er ihvertfall vanskelig å fjerne de i de bitte små nese borene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner også.......................

Bruker Q-tips jeg da på tørt..............

Og buseslurper hvis det er bløtt...............

 

Tar ikke sååååå lang tid å suge ut så det tåler de fint:) Du stapper jo den buseslurperen oppi ene neseboret først også holder du bare for det andre i det halve sekundet du slipper opp trykket på buseslurperen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...