Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Vi venter på IVF, og regner med å få forsøk i april/mai, ut fra brevet om venteliste.

Dvs at vi forhåpentligvis er gravide i sommer.

Nå har jeg endelig klart å overtale sambo til å bli med til syden i sommer da jeg blir 30, han vil aldri til syden om sommeren:) Det jeg da lurer på er om det er "trygt" å reise når jeg er (håper) gravid, siden det er med IVF mener jeg? Eller har det ikke noe å si?

Vi skal reise sammen med et annet par og vil derfor bestille turen nå, så fort som mulig, men er litt dumt å bestille hvis vi ikke får reist.

Tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7924784-noen-som-vet-ang-syden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle egentlig til syden som gravid i fjor sommer.

Men mistet to uker før avreise.

Snakket med gyn om det; han mente vi bare skulle reise & kose oss.

Men det er en fordel å tenke som om du er gravid når du bestiller. Er ikke en fordel å reise til steder hvor det blir mange timer i fly. Når du er der nede må du også være mer bevist med maten. At den er riktig tilberedt.

Ellers er støttestrømper i flyet en god ting :)

Jeg ble frarådet å dra til syden av Rikshospitalet. Jeg spurte to forskjellige leger, og fikk samme svar. Begrunnelsen er at det kan være en helt annen bakterieflora der enn man er vant til. Så vi valgte å la være. Men det er jo veldig mange som drar til syden mens de er gravide. Så det kommer litt an på hvor forsiktig du vil være. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...