Gå til innhold

blir litt forvirret ang alle disse temperaturreglene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden min lille engel på 8 uker kun vil sove i vogna stående ute, ringte jeg 2 helsestasjoner og spurte om hun kunne stå ute og sove. Begge sa at det gikk greit, bare jeg fulgte med godt, kledde på godt, og gjorde det lunt i vogna. Det er 10 minus ute nå. Hører det er usikkerhet rundt dette på denne sida...ikke enkelt å vite... Hun sover i alle fall ute nå, håper det ikke betyr at jeg er ei dårlig mor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det må du ikke tenke. jeg er av den oppfatning av at de har gått av å stå ute å sove så lenge det ikke er under 10 minus. jenta mi har stått ute å sovet siden hun bare var 3 uker. da var det litt varmere. men står fortsatt ute å sover nå er -9 i dag. sover mye bedre ute.

Skrevet

Jeg lar ikke min sønn på 10 mnd sove ute når det er -10. pga fare for kuldeskade i ansiktet og lungene som ikke tåler så kald luft.så jeg syns det er rart at de sier att d e greit på helsestasjonen. men jeg er ingen lege da,men har jobbet mange år i barnehage.

Skrevet

Jeg fikk beskjed i går, at det var greit å være ute i 10 minus. Men måtte genrelt være forsikitg med vinden. Men helsesøster sa også at det er jo lunt i vogna. Min er også 8 uker. Og hs sa at siden han var så godt vandt til å være ute, så var det ikke noe problem. Trenger sikkert ikke å være ute med han i flere timer da. Stol på det de sier på hs du.

Disse nettsidene er helt supre, men jeg kjenner jeg blir veldig usikker på meg selv innimellom. Greit å ha et sted å bli klokere på, men man må også stole på seg selv:)

Masse lykke til.

Klem fra

Skrevet

Når de ligger godt nedi vogna med kalesjen trukket opp, og gjerne posen og teppe litt opp så det dekker litt av åpningen, er ikke luften så kald nedi vogna. Da går det greit å ligge ute i -10 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...