Lykkelioggla Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Hva kan skje dersom man har UVI. Jeg fikk påvist dette da jeg var hos legen, men fordi jeg ikke var kjemme den uken jeg fikk beskjeden i postkassen, fikk jeg ikke begynt før 1,5 uke etter. Jeg har nå begynt på en kur. Jeg har egentlig ikke merket noe, men når jeg tenker tilbake har jeg hatt noen dager der jeg følte jeg måtte tisse men så kom det kun dnoen dråper. Jeg har også hatt litt vondt i magen(på siden) når jeg har løpt eller gått fort. Men nå har jeg lest litt om UVI og har blitt bekymret. Burde jeg fått en ul eller sjekke på noen måte?
VinterSol+2 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 tror ikke det er noen fare for baby, men du kan få nyrebekkenbetennelse, dersom du går med UVI for lenge. Dette vil du visstnok kjenne ganske så godt i nyrene, så om du ikke har masse smerter der, er det nok bare å ta kuren din, drikke masse og bli ferdig med det:)
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Bra du har begynt på kur så du blir kvitt det . Det jm sa til meg var at en urinveisinnfeksjon kan starte fødsel, det er derfor det er farlig. Men det er jo mange som har UVI uten at det skjer. Min søster hadde også det i sitt sv, men alt gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå