Gå til innhold

sultenkvalm


linemor2

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å være sulten hele tida, slik at man blir kvalm? Føler meg sulten med en gang jeg har spist og så blir jeg kvalm hvis jeg ikke spiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm.. jeg er uggen det meste av dagen, og det er vanskelig å få i meg mat.. jeg merker derimot at det blir lettere når jeg får i meg mat.. tom mage forverrer kvalmen.. men kanskje ikke helt det du mente??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg spiser konstant nå. For å unngå å bli kvalm. Må stadig putte noe i munnen. Føler meg uggen etter bare en halvtime uten mat. Slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme har jeg funnet ut er det enste som hjelper.. har törre skiver etc som jeg passer på å få i meg min. hver 2dre time.. Så nå er det mest om morgenen jeg er veldig kvalm grunnet tom mage..Vi får bare holde ut!! Går over etterhvert=) Er i 7ende uke nå? Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har det på nøyaktig samme måte, og hvis æ mister å være sulten litt lenge - så kaster æ opp..

Men det hjelper å ta Postafen, da slipper man unna kvalmen i noen timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i 7. uke. Kvalmen kom denne uka her. Blir sulten nesten med en gang jeg har spist, og etterhvert blir jeg kvalmere og kvalmere til jeg får spist noe. har ikke kasta opp enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går rundt og er sulten hele tiden samtidig som jeg er kvalm. En veeeldig rar følelse... Sikker på at jeg har gått ned flere kg de siste ukene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe særlig behagelig. Litt ekkelt på jobben for tida. har ikke sagt noe. Jobber i barnehage, så det er vanskelig å gjemme seg bort litt og spise, puste på... Det eneste positive er at det kanskje er et positivt tegn ettersom jeg er redd jeg hadde en sa for to uker siden da jeg blødde litt etter sex....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...