VinterSol+2 Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Kjenner du hormonene rase? er ikke ting slik som de burde vært? Kan du kjenne at negative tanker og følelser raser rundt i kroppen, overhodet uten grunn? Eller har du helt andre grunner til å være negativ? Værsågod, bli med i Furteklubben. Her snur vi det positive til det negative, og eneste kriterie for å bli med, er at du har noe å klage over. Velkommen skal du være. Jeg melder meg herved inn i furteklubben som medlem nummer en. Jeg er 17+6 i dag, og kjenner ikke babyen i det hele tatt, og begynner å bli utålmodig! Babyen min mangler sikkert ben eller noe. Dessuten burde jeg gjort masse ting som jeg ikke får gjort fordi jeg bruker tiden på å sitte på BIM eller furte, og i det hele tatt er jeg bare generelt negativ til alt i dag. Så det så.. og så er jeg sikkert den eneste som gidder å være med i den teite klubben min også...
PintSizedDictator Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Eg og har en del eg skulle gjort, men bim blir prioritert. *furte en hel del* Og mens eg e i gang så kan eg beklage meg over kalde føtter, luft i magen, begynnende bekkenløsning og trøtt tryne. Eg gir opp...sitter meg rett og slett ned å streiker mot hormoner! Nemlig!
Kummin&Lillesel Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg skal egentlig støvsuge og vaske gulv og vaske opp. Men jeg har ikke lyst. Og så har jeg klær som skal legges sammen. Og så har jeg bare akkurat så vidt fortjent status som 2.trimestring, men jeg begynner allerede å kjenne på om jeg ikke har noe bekkenløsning. Og så skal jeg til ultralyd om en uke, og jeg gruer meg, fordi det gjør man vel alltid. Hva om ting ikke er som de skal?! Og da blir jeg sur på meg selv fordi jeg sitter og tenker slike negative ting. Idiotisk.
fox`y Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er drittlei fortiden føler allt raser sammen... regningene tyter overalt, jeg er sykmeldt ( får ikke penger for jeg har hatt permisjon uten lønn),føler alle vill meg noe vondt,sliter me vekten å d fikk jeg slengt i tryne hos jordmor i går grrrr..jeg vet jo at jeg har lagt på meg... jeg har 2 stk som bor hoss meg nå som roooooooooooooter..lillegutt er opp å ned i humøret osv osv.... d var dagens dose av suttring og syting......
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Nå har det gått over da, men før i dag var jeg skikkelig furten altså. Det gjelder sånne gåstaver som alle bruker. Prøvde min søster sine her en dag og det var jo så deilig, føyk jo avgårde. Så i går kjøpte jeg meg noen, men i de lager jo en voldsom klirre lyd når man går, høres ut som en hest. Det gjorde jo ikke min søster sine. Så irriterenes! Holdt på å bli gal av lyden når jeg gikk, måtte bare gi opp til slutt, orket ikke lyden :-p. Kostet 500kr gjorde de også.
JuliLinda Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Hiver meg inn i klubben jeg også. I dag er alt ræva....sorry utrykket.. Jeg er trøtt, sliten, kjenner ikke liv, synes ikke magen vokser, synes alt er tungt og kjedelig og ikke minst...jeg har verdens mest udugelige gubbe.Som dere andre bruker jeg altfor mye tid på BIM og jobben må lide for det. Sånn der fikk jeg det ut av systemet. Føles jaggu bedre allerede:-)
VinterSol+2 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2007 ikke for å virke positiv her, men det er jammenmeg bra vi er flere. nå har jeg lyst på kakao også, men gidder ikke lage. makan. giddalause kjerring med drittunge i magen, og for et rotehus jeg lever i!! det ser ikke uuuuut! Og mannen min har fortsatt pysj på seg! er det mulig..
oktoberjentene;) Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 jeg melder meg herved inn i furteklubben.... føler jeg har verdens værste graviditet.. vil ingen ende ta med alle problemene.. jeg er lei og syntes det er urettferdig.. jeg er sliten og trøtt hele tiden, orker ingenting hjemme, vil heller ut å finne på ting for å få tiden til å gå.... noe den ikke gjør. tiden går drit sakte....har vært på mange ul i januar, likevel vet jeg ikke om det kommer noen søt baby til sommeren uansett =/ deppa.... takk for furteklubben.... godt å lufte tankene litt.....
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Ja jeg også må klage over bim. Burde støvsuget, brettet klær og vindune er driiiit skitne nå når solen er her. Men jeg, jeg klarer ikke å gå fra bim.
laffe*høygravid* Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Dette er helt klart klubben for meg om dagen! Er så lei av å se sliten og trøtt hele tida, samme hvor mye jeg sover og hvor mye maling jeg putter i ansiktet... og fett hår hver dag! Og skulle ikke dette være nok, så får jeg kviser på armene og på brystet, som klør til det blir sånne pene sår.... Dytter og eter sjokolade og is gjør jeg og.... *furt, furt, furt, furt, furt!!!*
Ma-i Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Melder meg furtende inn her da.. Furteklubb..kunne hatt annet navn altså*furt* Dritkalt ute, bekkenet blir stivt..og jeg er småsur.. dytter innpå, marsipanbrød for gubben var på IKEA igår.. ja dsa blir jeg feit.. og ekstra kilo gjør bekkenløsinga værre... Skulle tatt noen tlf idag men har vært svimmel og uvel..måtte legge med nedpå flere ganger..*FURTE* Så er det jo treff idag, og kansje jeg ikke orker gå..åååååå uretferdig.. er jo bare hjemme med dette vondtene.. Og kynnere som snører sammen magen og ryggen..svimmel og ahhrrrrrrr FURTE FURTE
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 melde me også inn.som andre her grue i me mykkje te ul..blir vel satt en mnd tebake av hele greia,selv om i veit når i hadde siste mens osv... ikkje har i sex lyst,pga i føle me som ei dundre....e ikkje så stor,men har litt extra spekk på magen å det virke så mykkje meire med mykkje luft+at magen vokser pga ungen...(ingen klaging til deg min lille der inne,elsker de),.. e så lei av hormone,knakk sammens på jobb en dag å,for hadde så vondt i hodet,var lei pga vekta,osvosv....å ei merka dette,spurte om ikkje alt var bra..joda e bare de hormonene...sukk....lei av hormone... å ei lei av å lese alle som mister osv her inne,,,blir så trist...syns så synd på de..sukk.... dagens klagesang
Xenaen Skrevet 24. januar 2007 #14 Skrevet 24. januar 2007 Jah, e furtat, ja! Har ligget et halvt døgn med omgangssyke, følte at hele beibien var på tur opp gjennom spiserøret! Argh. Og nå er jeg helt av i mellomgulvet, som et belte rundt hele magen. Og dessuten blir jeg helt dårlig når jeg leser om slike som virkelig har noe å furte over (i motsetning til oss...) Og dessuten er jeg lei av jobb, og har lyst å være hjemme i morgen også, og sove helt til halv ett som jeg gjorde i dag. Dessuten sier jeg for mye dessuten! Det er teit det! Hah, og så har jeg enda nesten fire måneder til jeg skal ut i permisjon. Og jeg har for lite hus.
Mamma&LilleKrølle Skrevet 24. januar 2007 #15 Skrevet 24. januar 2007 Ja jeg vil også være med!! Vi kjøpte et 100år gammelt hus i sommer, der vi må pusse opp mesteparten. Mangler enda kjøkken!!! Så har èn kokeplate å kjøleskap stående her i stua. Og det er så mye jeg har lyst på som det ikke går an å lage!!! Men sambo jobber jo hele døgnet med butikken han har, så han har jo aldri tid til å pusse opp!! Har enda ikke begynt å pusse opp soverommet som skal være vårt. Er masse arbeid som skal gjøres der, men ingen har tid til å gjøre det. Og jeg kan ikke legge tak og vegger!! Nå er jeg sulten men det finnes ingenting her, kun hvitløksbaguetter, og sambo har enda ikke kommet fra jobb. Så jeg skal spise begge baguettene alene!! hah, så d så!! Og i morgen reiser han bort, og blir borte til mandag:(( Jeg har bekkenløsning og alt er bare vondt. Jeg vil ut å gå i finværet, men må jo snu like borti veien her, for da klarer jeg ikke gå lengre!! *aaargh* Jeg som ville reise bort en helg, men neida, sambo reiser alene han for det dukka plutselig opp noe gjennom jobben. Så da ble det ikke noe tur da. *synes såååå synd på meg selv idag!!!*
boble <3 Skrevet 24. januar 2007 #17 Skrevet 24. januar 2007 Jeg vil også furte.... Har null energi og fri i dag, skulle bruke dagen på å vaske og støvsuge, men hva har jeg gjort...stortsett sovet eller vært på bim. Orker ikke vaske klær heller blæh! I tilegg er mannen min blitt pendler etter jul, hulk savner han såååååååån! furte, furte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå