Gå til innhold

Vasker dere dunposen før bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm, billig husleie da:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror du ja.... det tror IKKE mastercarden min.... :-s

Skrevet

hi hi hi. ikke det altså. nei, jeg blir helt svett jeg, når jeg tenker på hva som står igjen..... halvparten av klærne gjenstår... badebalj m/uten stativ/stellebord... gardiner til rommet... kluter, håndkler, sengetøy, dyner, hygieneartikler, brystpumpe (håndpumpe eller elektrisk??)

bæresele, osv, osv. JADA, bli sprø!!!

Skrevet

HAH! Jeg har alt det der jeg nå! :-D

Muhahahaha

Men handler jeg enda? Jadda! I går var det Polarn O Pyret.. De har sååå mye fint!!

Skrevet

JADA!! gniiiiii det inn ;) jeg som liksom hadde bestemt meg for å være ferdig ved denne tiden.... men men. godt det er noen besteforeldre som skal være med på shopping, så det blir litt fart i sakene... da må jeg jo bare. er så flink til å utsette om dagen... "orker jeg det idag? nei, ta det i morgen!" joda, flink til sånt. ;)

Skrevet

Skulle hatt med noen jeg også! Det hadde nok hjulpet litt... Ååå, det ble dyrt ja, men så fikk jeg jo alt jeg vile ha også, da! :-D

Skrevet

Helt klart, men så er det også noe med det at det dyreste og mest "viktige" for meg er allerede i hus.... he he.

men valgets kval er denne forbaskede melkemaskinen... var litt trøttsomt å ikke ha elektrisk.... lenge leve latskapen:)

Skrevet

Jeg gikk for manuell jeg. Lurte MYE, men falt på det til slutt...

Grublet forresten enda lengre på stellevesken.. thihi

Skrevet

brukte avent hådpumpe sist, var fornøyd jeg, for all del... men... deilig å kjøpe en elektrisk da... får se ann kapitalen etterhvert:)

Skrevet

jeg lurer litt på hvor mye jeg kommer til å bruke den også da.. Men jeg syntes Avent sin så bra ut, og når de på butikken også anbefalte meg å kjøpe den, så ble det det :-)

Skrevet

hei igjen, trodde jeg var blitt ensom og forlatt jeg nå... hadde litt pc trøbbel.

jeg fullammet i 7 mndr sist, han ville ikke ha annet. Når han først ville så var det full stopp på pupp, Tulling :)

brukte den hver dag... og måtte kjøpe ny etter ca 5mndr. da var vel den første kokt ihjel eller noe. var totalt avhengig. frøs ned masse melk hele tiden... i tilfelle lager :)

Skrevet

Du BLE forlatt her inne... thi hi.. Jeg sovna visst jeg, med laptopen i fanget, og når jeg våkna hadde snille mannen redda den fra å falle ned, samt pakket den vekk :-)

Men nå er det en ny dag med nye muligheter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...