Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Mini har øvd lenge på krabbing. Stått og gynget på alle fire halvannen måned nå, skyver seg bakover men klarer ennå ikke å krabbe framover. Åler i rekordfart når han skal noe sted. Lurer derfor om han kommer til å "droppe" krabbingen?
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Gutten min er 9,5 mnd og åler seg fremover i et rasende tempo. Idag fikk jeg høre at noen tror han ikke kommer til å krabbe fordi han ikke trenger det. Er noe i det da! Han kommer seg jo framover så hvorfor skal han lære seg en ny måte å komme fremover på. Gutten min er også oppe på alle 4....men forskjellen på våre er at han ikke gynger så mye men ender opp på knærne. Så for vår del tror jeg det blir krabbing etter at han går men din har jo stått og gynget lenge så da er det ikke godt å si:-) Kanksje han trener og blir sterk for å komme opp på to snart:-)
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Gutten min har ålet seg fremover i snart 3mnd. Han reiser seg opp på to (når han har noe å holde seg i), setter seg opp selv og krabber litt dersom underlaget har mye friksjon. Han virker ikke interessert i å krabbe på gulvet, og jeg tror ganske sikkert at han hopper over hele krabbestadiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå