Gå til innhold

Kvaaaaalm på jobben og INGEN vet noe.....

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Gi meg litt oppmuntring her please....? :)

Sitter her på tredje dagen og er SÅ kvalm og sliten/trøtt, vil bare hjem... Men det er ingen her som vet eller skal vite at jeg er gravid riktig ennå....

Hva gjør jeg? Hvilke "unnskyldninger" kan jeg bruke...? Vil bare være hjemme......

Fortsetter under...

Hei der... Jeg kjenner meg igjen... Jeg måtte si det til dem.. noe jeg trodde var eneste løsning... men du kan få sykemlding og arbeidsgiver trenger ikke vite hvorfor du er sykemeldt... Men jeg skjønner hvordan du har det,,, Lykke til iallfall..

ja, er bare det at det har vært så mye sykdom her de siste ukene, og jeg har nesten ikke "samvittighet" til å være hjemme faktisk... vet det er helt teit å tenke sånn men...

Har tenkt at om jeg er like ille i morgen tidlig, så DRAR jeg ikke....

Sitter bare her med kvalmen min og blir i dårlig humør...off...ikke lett... :)

Annonse

jooooaa.. Kunne jo for såvidt det, men jobber sammen med 5 andre veeeldig nysgjerrige damer skjønner du, så da vil de spørre også.... :)

Tenkte i utgangspunktet jeg skulle vente med å si noe til etter jeg har vært på innvendig UL på tirsdag for da kan jeg si hvor langt jeg er kommet også.. Men jeg har blitt i så mye dårligere form den siste uka så jeg vet ikke....

Hvordan gjør dere det når dere har kommet såpass "kort" i sv.skapet?

(Tror jeg er ca.8 uker på vei....)

Vel, første gangen jeg var gravid fortalte jeg det i uke 12, men mistet i uke 13... Andre gangen fortalte jeg det i uke 15. Denne gangen ble det i uke 7, for jeg hadde ikke noe valg. Var for dårlig. Er glad for å ha fortalt det, for da får man mye mer støtte og omtanke. Og hvis man skulle miste så har man i hvert fall folk rundt seg som kan trøste og støtte. Så jeg synes egentlig det er greit å fortelle det tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...