Gå til innhold

Hva gjør dere som har barn som skal starte i bhg fra 1 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker dere 100% på alle bhg ønsker eller?

Jeg har søkt på 3 bhg - en 100% , andre 4 dager i uken og tredje 3 dager i uken.

Er det lurt å søke om full plass på alle eller? Gud, eg e så lost :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du helst vil ha full plass tror jeg det er best, kan være vanskelig å få full plass senere hvis dere får deltidsplass nå, for den deler dere med et barn til da. Har ikke så mye peiling på slikt, men var det vi fikk bedskjed om da vi søkte inn hun eldste for over to år siden

Skrevet

Du må helst søke på så stor plass som dere selv ønsker eller trenger. Vi må ha 100% plass i starten, men kommer til å søke ham ned til 80 % når jeg kan ta en dag fri i uken. Men om man søker endret plass midt i året kan det ta lang tid eller ikke sikkert man får innvilget i det hele tatt. kommer an på om andre endrer plass str eller evt flytter. Bhg fyller opp plassene ved hovedopptak. Så om du trenger 100% i løpet av året bør du nok søke om det :)

Skrevet

Det er det jeg er så usikker på... Kunne helst tenkt meg å startet med deltid jeg - men men...

Tenker på at gullet ( og meg) ikke skal få en sånn Pang-start :-S

Skrevet

Er ikke sikker på det, hos oss er det samordnet opptak med private og kommunale barnehager. Har søkt på nett jeg, lurer på om det var 4 eller 5 man kunne søke på? kommer an på hvor bra dekning det er i din kommune, men du kan jo søke på alle i nærheten som du kan tenke deg å ha barnet ditt i?

Skrevet

Jeg søkte på 6 barnehager (maks) og 100% på alle sammen fordi vi trenger fulltidsplass.....

Skrevet

Kommer jo ann på hvor mye du trenger det...? Vi trenger i utgangspunktet 100%, men skal nok få ordnet det om vi får tilbud om mindre. Vi håper på kortere dager det første året, men det er ikke sikkert vi får det til hver dag iom vi begge har fulle stillinger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...