Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 er 8 uker siden jeg har født nå. underlivet virker faktisk helt som før nå. men det jeg lurer på er om det kommer til å gjøre vondt å ha sex med samboeren min? har faktisk ikke turt å ha det enda, men nå mases det ganske bra her ja gitt. hvordan var det for dere første gang etter fødsel?
haater husarbeid Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Det kan være litt såre slimhinner og litt tørt om du ammer pga hormonene. Bruke god tid på forspill og bruk masse glidekrem så går det så bra atte Hvis du har revnet eller klippet, burde det ha grodd ganske bra nå. Mange får et bedre sexliv etter fødsel
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg hadde total ruptur og er fortsatt øm nå snart fire måneder etter..Men hadde du ingen nevneverdig revning slipper du sikkert det:) Man må jo prøve:) Husk glidemiddel og gooood tid:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 jeg hadde bare et par pyntesting så jeg håper det er bra der nede nå:-) stingene er borte og ting kjennes normalt ut.....rart at jeg skal være så nervøs for dette! er jo mer nervøs nå enn da jeg skulle føde..hihi
Kæmma og trultene Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg var som deg, gankse nervøs for hvordan det skulle være! Men jeg sa det til sambo, og vi tok det veeldig forsiktig med kremer og forspill og alt. Og det gikk veldig fint faktisk - selv om det tok et par ganger før jeg slappet helt av fordi jeg "forventet" at det skulle gjøre vondt =) Ta det helt piano og si fra med en gang noe føles ubehagelig, så går det sikkert kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå