Gå til innhold

November: Hvor koser babyen seg mest i våken tilstand?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Lillegull koser seg veldig i babygymmen, og speielt hvis han får masse oppmerksomhet i tillegg - da går smilet nesten rundt og han hikster og spreller :)

Ellers liker han og sitte i vippestolen (med vibrering), men ikke så lenge av gangen, og det er jo greit, for det er vel ikke så bra for ryggen å sitte der for lenge heller.

Også er det stas å ligge i sofaen og bli kost og pratet med.

 

Og vi har selvfølgelig aldri sett noe så fint, som når han smiler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke vippestol, bruker en stor pute på golvet og støtter av og til opp med ammeputen. Der kan han ligge og se på oss når vi spiser, for han vil ikke være alene når han er våken. Ellers kan han ligge i sofaen eller i kurven sin, men uansett er vår favorittid når vi snakker sammen, får øyekontakt og han hermer etter grimaser og sier aaauuuuuu, mmmmmmm osv. Kjempeartig! Prøver å få det på video, men da blir han så distrahert av kameraet...

 

Kjøpte babygym først i dag så jeg vet ikke om han hadde likt det før, men det var en stor suksess, han dæljet rundt seg og hadde det moro. Hvis vi kommer for nært blir han distrahert og bare ser på oss i stedet.

 

Smilene komer oftere og oftere og er helt herlige, han smiler med hele fjeset og er helt skjønn! De har jeg fått på bilde og legger ut på albumet mitt ihvert fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...