*RutIetutt* Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Fordøyelsen mener jeg - mange som sliter med hard mage/luft el? Er jo et vanlig problem når en er gravid. Jeg har heldigvis ikke merket noe til hard mage - men jeg spiser mye frukt, så det hjelper kanskje? Har mye luft - og det gjør vondt inni mellom altså...men nå har jeg kjøpt meg Minifom på apoteket og håper det skal hjelpe...
Love my kidz Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Njaa, fordøyelsen er vel ikke helt på topp. Kan gå en dag eller to mellom, men det pleier ikke å bli så veldig ubehagelig. Ofte når den da endelig kommer så kan det bli løst etterhvert, gjerne fordelt over to-tre ganger. Er også plaget av litt luft, men ikke så mye som i 1.tri. Da var jeg så plaget at jeg var stinn og hadde vanskelig for å bevege meg uten at det ble vondt. Slik jeg har det nå er heeeelt greit, absolutt å leve med =) Passer på kosten, spiser grovt brød og kiwi og yoghurt. Drikker melk og juice. Men også endel snacks og brus i tillegg.. så jeg gjør vel ikke magen det beste når det gjelder..
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Er som deg. Ingen problemer med fordøyelsen (med unntak av de 4 dagene da jeg var på ferie i Madrid). Men luft er det nok av. Kanskje det var enda verre i 1 tri, men det er da nok enda. Og en del luftsmerter, særlig på natterstid. Spiser mye grovbrød + frukt, så det hjelper nok litt.
Bobo Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Du SusieQ 21.07.07? Samboeren min og jeg skal til Madrid i mars for å gifte oss, så jeg lurer på om du har noen tips til hva vi kan se og gjøre mens vi er der. Har et par dager før den store dagen. Hva er verdt å få med seg?
JuliLinda Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg sliter også med helt sykt mye luft....fyttikatta for et irriterende problem. Særlig med en samboer som ikke tåler at man slipper noe som kan minne om en fis. Her er det bare å knipe så godt man greier og nyte hver dag han ikke er hjemme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå