Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Huff, er så lei for at jeg ikke får se ham i sneen for første gang!!! Er jeg rar eller er det flere som hadde følt det samme. Er ikke hjemme og kommer meg ikke hjem før i morgen, kan nesten ikke mini å nekte snølek før mamma er hjemme ;-)
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Snuppas første aketur var i barnehagen, ingen av oss som var der. Regner med det kommer til å bli maaaaange aketurer - som hun kanskje har litt mer glede av selv også (hun er 10 mnd) så er ikke så lei meg av den grunn ;o)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Takk for innspill wollafruen&Fanny :-) Det er sant som du sier, men kan ikke hjelpe det, er lei meg jeg... 10 mnd og i barnehagen, går det fint? Mini begynner nemlig om noen dager :-)
Monstermamma Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jenta mi og lekte i snøen for første gang i bhg, kjente morsinstinktet prøvde å si at jeg burde vært der, men..... det ble mange flere muligheter, det blir det nok på deg også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå