Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? vær så snill å hjelp meg. Ønsker ange svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fortvilet. Jeg har snart vært hjemme i 1 år med lillegutt med 80% lønn. Min fødselspermisjon er over 16 februar. Etter dette har jeg satt opp 5 uker ferie (ferie for 2006), slik at jeg skal begynne å jobbe igjen 22 mars. Problemet mitt er bare at jeg ikke får utbetalt noen penger i disse 5 ukene. Jeg fikk feriepenger i sommer og fødselspenger i samme måned. Tenkte ikke over dette. Hva skal jeg gjøre? Kan jo ikke leve uten noen penger disse ukene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjorde det samme som deg...satt opp ferie midt i permisjonen, dumme meg.. å der satt jeg brått da, når jeg ventet penger å ikke fikk en dritt, jo 420 kr.....

desperat ringte jeg trygdekontoret, å joda, jeg kunne trekke tilbake ferien min, hvis d var i orden for arbeidsgiver,,, ( da må man jo begynne jobbe 1 mnd før å da... ) jeg er ansatt i kommunen, så de kunne ikke slette all ferie, så 10 dager måtte jeg ta... men d er jo ikke mange kronene,,,

det gikk 1 dag fra trygdekontoret fikk bekreftelsen fra arbeidsgiver til jeg hadde penga på konto

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...