Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er så fortvilet. Jeg har snart vært hjemme i 1 år med lillegutt med 80% lønn. Min fødselspermisjon er over 16 februar. Etter dette har jeg satt opp 5 uker ferie (ferie for 2006), slik at jeg skal begynne å jobbe igjen 22 mars. Problemet mitt er bare at jeg ikke får utbetalt noen penger i disse 5 ukene. Jeg fikk feriepenger i sommer og fødselspenger i samme måned. Tenkte ikke over dette. Hva skal jeg gjøre? Kan jo ikke leve uten noen penger disse ukene...
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Du kan søke om forskudd på årets feriepenger.
nasse nøffen Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 jeg gjorde det samme som deg...satt opp ferie midt i permisjonen, dumme meg.. å der satt jeg brått da, når jeg ventet penger å ikke fikk en dritt, jo 420 kr..... desperat ringte jeg trygdekontoret, å joda, jeg kunne trekke tilbake ferien min, hvis d var i orden for arbeidsgiver,,, ( da må man jo begynne jobbe 1 mnd før å da... ) jeg er ansatt i kommunen, så de kunne ikke slette all ferie, så 10 dager måtte jeg ta... men d er jo ikke mange kronene,,, det gikk 1 dag fra trygdekontoret fikk bekreftelsen fra arbeidsgiver til jeg hadde penga på konto lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå