Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 er 6 mnd si fødsel,føler mg ikke helt som før er det normalt? går opp og ned.
*shehasmyheart* Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Hei:) Ja, si det... Føler vel det begynner å "hjelpe" nå... Jenta er 7mnd:) Det er en overveldende følelse å bli mor. Og kroppen har vært igjennom mye det siste året. Noen sier:" Svangerskapet er 9 mnd, og det tar 9 mnd for kroppen å finne tilbake". En gang hørte jeg 2 år!!! Hjelp sier jeg! Det tror ikke jeg da. Men tror det er helt normalt at det tar litt tid:) Jeg er som deg. Det er litt opp og ned. Vi får satse på at det er normalt, og at vi snart føler oss "vanlige" igjen;)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Hva er opp og ned? Humøret? Slik er det nemlig her, og jeg er såååå lei av å være premenstruell uten å egentlig være det...
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 jenta er snart 10 mnd å jeg er ikke "meg selv" enda tar et år før alt av hormoner har stabilisert seg ordentlig igjen og 2 år ca etterpå før alt annet i kroppen er som det skal :)
haater husarbeid Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Hmmm, eldstemann er fire år og jeg er fortsatt ikke meg selv igjen, men fikk ny baby for fem mnd siden. Tror jeg har forandret meg og ikke blir den gode gamle igjen her.
m-mamma Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg føler meg egentlig ganske som før nå - psykisk og fysisk. Fikk tilbake mensen for et par mnd siden. Føler at jeg mer og mer er "som før" etter det. Nå er babyen 9 mnd. Men - det er klart - blir jo aldri helt som før, man endrer seg jo uansett når man har fått barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå