Gå til innhold

Termin igår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde termin igår, og har vært så sikker på at jeg kom til å føde før det.. Men nei da.. Her sitter jeg med stor mage og periodevis svært synkende humør... Føler meg skikkelig sur og grinete tiltider... Men har jo venta ei stund, så kan jo ha noe med det å gjøre... Skal på modningsakupunktur idag igjen, og håper at det kan få satt fart på tingene... Men trenger alle gode tanker og alt fødestøv som dere kan avse:-) Ha en fin dag alle sammen!!

Skrevet

Jeg hadde også termin i går. Men syns det er bedre å forberede seg på å gå 14 dager over. Da blir man ikke så skuffet. Blir spennende å høre hvilken effekt du har av akupunkturen. Lykke til! Snart er det vår tur.

Skrevet

Tror det bestandig vil føles litt skuffende å gå over termin. Man blir litt opphengt i termindatoen. modningsakupunktur har jeg aldri hørt om, er det noe som skal fremskynde fødselen eller????

Skrevet

Jeg å hadde termin i går, men er like "tykk" i dag.... :-(

Proppen gikk i går, hadde litt vonde, regelmessige rier i natt, til kl 6 i morges.

Ble sååå skuffa neste gang jeg slo opp øynene, og klokka plutselig var 7, og hadde ingen smerter............

Sender deg mange gode tanker, men fødestøvet beholder jeg selv, he, he.... ;-)

Skrevet

kjønner hvordan du har det:( har termin i dag selv jeg og her virker det som at ingen verdens ting kommer til og skje:( snuffsss!!

*blåser over litt fødestøv******* selvom jeg trenger masse selv:P hehe!

Skrevet

hihi er du her enda :P *sendemassefødestøv*

Skrevet

Akupunktøren sa at jeg ikke kunne bli mer moden... Hun mente at jeg kom til å føde snart... Så vi får se:-) Få tegn som tyder på det enda da... Har ikke vært så flink til å forberede meg på overtid....

Skrevet

Det skal hjelpe kroppen å frigjøre hormonene som starter fødselen, og så skal fødselen gå raskere og mer smertefritt. Videre skal det ha effekt slik at man blir mer elastisk, og at livmoren trekker seg raskere sammen etter fødselen.. Så vi får se..

Skrevet

Skjønner godt at du beholderr det selv:-) Lykke til:-)

Skrevet

Det skjer nok, men vi må vel bare være tålmodig... Lykke til:-)

Skrevet

Å ja da.... Jeg er her.... 19. januar gikk uten noen selma... Og terminen også.... Men men.. Bramed jenta di? Takk for fødestøvet:-)

Skrevet

ja alt er bare bra! hun hadde løst hofteledd da vi var på sykehuset, men på ultralyden 2 uker etter var det fint! så hun slipper pute, er så glad for det:)))

ikke ta overdose med fødestøvet nå da:P hehe

Skrevet

Skulle gjerne hatt en overdose fødestøv... Tror du at det går ann?? :-) Så bra at det ikke ble nødvendig med pute da:-) Lykke til med lille Victoria;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...