2 prinsesser og 1 prins <3 Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Noen erfaringer. Tenker å bytte ut duovognen med en Quinny? Jenta er snart 1 år...kunne tenkt meg å høre om dere er fornøyd...
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har ikke erfaring, men har "gransket" vogntyper en stund nå (dvs kun 3-hjulinger). Det er stort sett kun en negativ ting folk har å si om xl3: Den er ganske stor og tung sammenlikknet med flere av sine konkurrenter, og tar en del plass sammenlagt. Ellers tror jeg det er en solid og god vogn. Jeg har forøvrig bestemt meg for Joggster Twist. På Finn.no så jeg et par quinny freestyle vogner her om dagen, nesten helt nye, til ca 2000,-.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 jeg har freestyle x3 til mi jente som akkurat har blitt 2. har brukt den ca et år og er kjempefornød med vogna, og skal bruke den til nestemann også. men det er riktig at den er tyngre enn noen av konkurentene, men at den tar så mye mere plass...? det er iallefall bare å klipse av bakhjulene!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 jeg gjorde det samme som deg... men jeg tok steget helt ut jeg da! hehe! hadde mistral, men ville ha 3 hjul. angret som en hund, og heldigvis solgte jeg ikke mistralen...! quinny freestyle: -utrolig dårlig kallesje -klemmer armene til bebi om han ligger med armene over hodet... (i kallesjen) -"klikk"lyd i fremhjulet -"farlig" å la barnet sove med sittedelen fra deg, ettersom fremhjulet er for lett - tipper bakover -ulyd i bakhjulene etter en stund -ulyd om du har stelleveske hengende på styret men det er plass til voksipose og stort barn altså, det var aldri noe problem for oss... etter mye irritasjon, solgte vi den, og kjøpte spirit s3. superfornøyd! anbefaler den heller!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Jeg er kjempe fornøyd med vogna. Har ikke merka noe til noen av de tingene som er nevnt ovenfor. Det eneste er at framhjulet vingla litt, men da fikk jeg bare nytt understell
lifa og Eline Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Vi ahr denne vognen og har bukt den nå i 11,5 mnd. dvs. både på vinterføre med masse snø og sommerføre med bare veier. Vi er veldig godt fornøyde med vognen. Har ikke hatt problemer med noe med vår. HAr riktignok ikke erfaring med andre vogner ettersomd ette er førstemann men kunne ikke tenke meg å bytte til en annen. Masse tunge bakker her vi bor og den er lett å trille oppover og heller ikke tung å slå sammen og legge inn i bilen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Dette er nok en typisk "enten liker du den eller ikke"-vogn. Enkelte kan ikke få rost den nok, mens andre (også jeg) aldri kunne tenke på å kjøpe den - virker klumpete og tung.. men - betyr og at jeg ikke har erfaringer med den da ;-) Mitt råd er å vurdere den opp mot andre aktuelle vogner.
august mamma Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Søsteren min har den vogna og erkjempe fornøyd. Gutten er 1 år. I sverige kan du få den billig helt ny. (Sinesund, Happyland)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 når en har ei vogn må en behandle den bra, vaske den og smøre den...blir ofte litt knirkelyder når en ikke er "snill" med vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå