Gå til innhold

Når handler dere ting og tang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mitt 2 barn,sist begynte jeg å shoppe da jeg var ca 25 uker på veg,nå har jeg allerede kjøpt vogn og bilstol:) Men jeg klarer ikke å gå inn i en babybutikk altså,MÅ bare kjøpe noe..men syns egentlig det er litt for tidlig!Er jo snart 17 uker nå da,så det kommer jo sikkert til å gå bra nå:) Hva gjør dere?Syns dere det er litt tidlig?Søsteren min får fnatt av meg som har kjøpt ting allerede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt ny madrass, litt bodyer og en selebukse.

Å så driver jeg å strikker babyteppe.....

Ikke så lett å handle inn så mye ennå - særlig ikke klær. Vet nemmelig ikke om vi venter jente eller gutt. Og nesten alle klær med nøytrale farger har detaljer for gutt eller jente. Vogn og andre større ting venter vi nok en stund med ennå, men det er klart det er koselig å kjøpe litt småting inni mellom.

Er noe over 18 uker på vei....

Skrevet

Tror jaggu jeg handla første klærne da jeg var i 9 uke. Synes aldri det er for tidlig!

Skrevet

Okey,vi kjøpte vogn på tilbud sjønner du,kunne ikke la det gå ifra oss:) Har handlet litt på salg da,bodyer og sånt..men må fremdeles ha babycall,vippestol og nytt stellebord(da storebror sitt ble ødelagt)må vel bare vente og se:-)

Skrevet

Hei!

Har kjøpt nøytrale klær, og gått gjennom barneklær som æ og mine søsken har brukt (mye 70 og 80 talls) og har funnet mye fint der:) men elelrs så venta æ på en vippestol som ska kom i posten...og dt e alt æ ha brukt penga på:P

Skrevet

hehe må vel gå an å kose seg med litt shopping gjennom hele svangerskapet.. ikke bare vente og gjøre alt mot slutten... vet jo aldri hvordan formen er da;)

Skrevet

Enig med deg Spira! Har ikke handlet noe ennå, bare bestilt noen nøytrale babyklær far Ellos! Gleder meg til de kommer! :) Kjenner jeg begynner å bli shoppesugen... sikler på vogn og vil gjerne ha alt NÅ, men kjærsten sier stopp.. (er 19 uker idag) så jeg tar det litt etterhvert. Litt hver mnd (rett etter lønning!) så føles det ikke så dyrt heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...