Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 fekk bebi for snart 2 mnd siden..eneste hun tenker på at eg må sove for å klare ta seg av ungen...har ikke vert ute å trilt enda synes det bare er godt å sove dagen lang.....er dette godt\lurt? selv må jeg ut en tur til dagen,blir små rar av å bare sitte inne.....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 folk er forskjellige!!! Noen har behov for mye søvn, mens andre mindre. Noen synes det er greit å være inne, mens andre MÅ ut hver dag. Alle må gjøre det de føler er best for dem. To mnd er jo ikke lenge, så hun har kanskje behov for å komme seg mer etter fødselen. Men hva med å oppmuntre henne i stedet for å irritere deg?
Stratos med 3 barn Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er heller ikke typen til å tilbringe mange dager i senga/på sofaen, men jeg har forstått at det finnes mange som er det.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hvis hun trenger søvn må hun da kunne få det uten at "vennindene" skal gi henne dårlig samvittighet for det! Babyer kan være kjempeslitsomme og det er da bedre at hun sover når hun kan ennå fly rundt som en zombie og gjør alt halvveis fordi de rundt henne mener at ting skal være akkurat sånn hos henne som hos de selv!
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg må i alle fall ha masse søvn...ellers så fungerer jeg ikke. Så det blir til at sambo tar snulla på tur. Jeg har absolutt ikke noe behov for å gå ut hver dag, men søvnbehovet er stort! Hvis en ikke fungerer uten søvn er det selvsagt lurt å sove...men babyen har vel også godt av å være litt ute, så da kan hun vel trille noen ganger, eller få noen andre til å trille. Forresten...hun viser vel ikke noen andre tegn på deprsjon? Det å på en måte isolere seg inne, og sove mye er nemlig det...har selv depresjon, men har også vært innemenneske og sovemenneske så lenge jeg kan huske så for meg er det vanlig.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 ja,hun føler ikke glede ved noen ting sier hun...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå