Gå til innhold

jeeei, jeg er RIIIIIIK:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men bare for en skakket stund er jeg redd:-)

fikk engangsstønaden inn på konto:-) jippi... nå står saldoen min på 38900,- dæven.... aldri vært så mye penger innpå der før

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss så heldig du er:) jeg får ikke min før i slutten av mars:( leeeeeenge til!!hva er den på nå?husker jeg gikk amok sist,hehe!!!kos deg!

Skrevet

jeg venter også på den nå... leverte søknaden på mandag.. Håper den kommer snart?!:) Hvor lang tid tok det før din kom etter at du hadde søkt??

Skrevet

den er på 33500 omtrent:-)

neida, tok ikke lange tiden nei, men søkte i uke 25 og måtte selvfølgelig innom med et skriv fra jm med terminbekreftelse ETTER uke 26...

når jeg hadde levert det, kom pengene dagen etter. snakket med NAV da jeg leverte den, og da sa de at det var ingen behandlingstid på slike søknader, iallfall ikke her:-)

Skrevet

oi shitt... jeg fikk en bekreftelse av jormor på mandagen som jeg sente med... men det står jo bare terminen der, såg nå at den ikke var datert heller... da må jeg kanskje innom med en ny da, som d står at jeg er 28 uker på veg... hm.... fader...:)

Skrevet

hehehe....ja det er herlig og ha slike stunder.Synd det ikke vare..hehe.Gleder meg til juni da får jeg også inn et større beløp på min konto.Jippi

kos deg masse da.

Skrevet

heia.når kan man søke på dn engangsstønaden ??

Skrevet

ja det lurer jeg på også, når er det man kan søke? jeg får engangstønad da i å med at jeg går på rehabilitering. og har SÅÅÅÅ dårlig råd for tiden! uff det er kjipt ass. jeg er i uke 23 og skal til jordmor neste gang i uke 27....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...