Gå til innhold

åååå får ikke svar...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette må jo være seigpining av verste sort... man får ialler høyese grad testet tålmodigheten sin i denne prosessen.. og det hjelper jo ingenting å miste den heller...

Håper virkelig du får POSITIVT svar tidlig i morgen!!

Jeg ruger på dag 13 nå og er helt i oppløsning i dag.. finnes ikke konsentrasjon, har maur i kroppen og blir kvalm når jeg tenker på dagene som ligger foran meg...

Skal ta blodprøve på klinikken på fredag og tror ikke jeg tør teste hjemme før den tid... Jeg testa negativt på dag 9 og mistet vel mye av motet etter det... ser ikke for meg at jeg orker å se en ny negativ test..

Håper du får dagen til å gå... (her virker DEt som utopi!!)

Uff... :o)

Hehe ja dette er altfor spennende... å så gøy med deg da... på rugedag 13 testet jeg positivt.. jeg torde ikke men så kom det en liten blødning og da ble jeg forbanna og pissa som jeg sa til meg selv på pinnen og ga faan hehe så lyste den mot meg hihi ...

Ønsker deg alt godt og jeg skal krysse alt ...

Lykke lykke til

Fikk et innfall dag 9, siden vi har satt inn 2 egg..skjønner vel ikke hva jeg tenkte på, men å se kun en strek var sååå demotiverende...

Men har ellers (skremmende) god følelse, endel symptomer også, men vet så altfor godt at det gjerne skyldes hormontilskuddet.. har ikke antydning til blod, men vet jo også at man ikke trenger å blø før på dag 16-17... holder på å bli gaaaal! Dagen i dag er helt håpløs... :o( vil liksom beholde håpet i det lengste også... Og jeg er alene, da samboer jobber 5 uker ute.... har vel aldri savnet han så mye som nå...

Dette er umenneskelig..

Skjønner at du må ha det hakket verre, som liksom er kommet sååååå nær å passere første målstrek.. man tør vel ikke stole på noe før man har blodprøvesvar...?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...