Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Når har dere andre værtpå ultralyd? Jeg fikk innkallelse i dag, men ikke før langt ut i mars. Det vil si i uke 25. Jeg syntes dette er lenge å vente på første UL. Burde jeg ringe og purre? Skal på Kvinneklinikken i Bergen.
zzzzz-frøken Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Uke 25 er vel ikke bare sent men for sent? Etter ca uke 20 begynner nemlig fostrene å vokse i ulik takt, mens de i perioden 17-20 er nokså like ifht lengden på svangerskapet. Vil ikke vedde mora mi på at det er for sent, men jeg ville ihvertfall spurt legen/jordmor!
zzzzz-frøken Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Eller kanskje best av alt: Ring sykehuset du skal på ul til. Skal forresten selv på ul når jeg er ca 19 uker på vei.
endaeintrønder Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Det var veldig sent synes jeg!!Ring og spør du..Jeg skal om 2 uker,da er jeg inn i min 20 uke:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Takk for svar, begge to. jeg ringte kvinneklinikkennå, og det var en feil:) Fikk time 14. februar i steden. Det hørtes litt bedre ut!
Love my kidz Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Ja guri det var fint, jeg skulle nemlig til å skrive til deg at du MÅTTE ordne opp i dette. Det er veldig viktig å få ul før uke 20. Skal hverken være for tidlig eller sent.. Lykke til da, ikke lenge igjen da =) Skal selv ivei den 20.februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå