Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har en datter på ett år. Jeg lurer sånn på om alt er som det skal være i forhold til hennes kjønnsorganer... Synes det ser ut som om hun ikke har indre kjønnslepper (ihvertfall veldig små) og at hun har en veldig liten klitoris, nesten bare en "hudfold". Beklager detaljene, men jeg er så bekymret over om ting ikke er som de skal. Har spurt svigerinne med barn som synes det så rart ut, men de har ikke sagt noe i barnehagen... Vi prøvde å få legen til å titte, men det virket som han ikke helt hadde greie på dette, i tillegg til at nurket hylte. Noen som har opplevd / sett noe lignende? Eller som vet noe om hvordan det skal se ut, eller hvor mye variasjon som finnes der ute? Takk for at du leste og svarer... Hjertlig hilsen denne gangen
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Begge mine jenter er slik du beskriver din. Helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Tusen takk for at du svarte Veldig godt å høre at det er normalt... Er første barn og har ikke så mye erfaring med utseende på andre enn mitt eget. Da skal jeg prøve å legge av meg bekymringen. God dag til deg. Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå