Gå til innhold

Mistet symptomene i uke 10?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kvalmen er borte, brystene er ikke ømme lengre, ikke trett heller, men har ingen smerter eller blødninger....

Noen som har opplevd dette? Kan det være et tegn på MA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke opplevd det,men har lest om jenter her inne som har mistet symptomer så har de kommet tilbake etter en stund..men det kan jo være du er heldig og at det gir seg nå så du slepper det mer gjennom svangerskapet.

 

det kan være tegn på MA,men du må tenke positivt.

mener at jeg har lest at kroppen ikke produserer hcg viss det er MA, så du kan jo ta en test om en uke og to viss du er bekymret,og viss den er negativ så får du nok ul med en gang.

 

krysser fingrene for deg (men tror ikke det trengs) =)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet mine symptomer i uke 10. Ble litt stressa, men alle sier det er helt vanlig. I dag er jeg 12+0, og kvalmen er tilbake! Bare forbigående, håper jeg. Lykke til, det går helt sikkert fint. Tror ikke det er et tegn på MA, men det vet jeg ikke. MA er forøvrig ganske sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være du er heldig og ikke har så mange sympt lenger, men jeg skjønner også at du er urolig. Jeg mistet følelsen av å være gravid da jeg hadde MA for bare noen mnd siden. Fastlegen min sendte meg på UL da jeg forklarte hvordan det føltes. Fikk da bekreftet at den lille hadde dødd i magen allerede i uke 6-7, mens jeg var i uke 11 da jeg fikk mistanke om at noe var galt. HCG var likevel positiv. Hvis du er usikker og antakelig vil gå å bekymre deg ville jeg absolutt fått en UL for å bekrefte/ avkrefte mistanken. Håper inderlig du er heldig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med førstemann tror jeg jeg var ca 12 uker når alle symptomer forsvant, like brått som de var kommet.. Jeg antok, og tror fortsatt at det var slik fordi da var kroppen normalisert seg til å være gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er sannsynligvis i den skjønneste orden, men hvis du har råd til det ville jeg tatt en UL nå for å være på den sikre siden.

 

Jeg mistet symptomene akkurat som deg i uke 10. Rundt uke 12 begynte jeg m småblødninger og i uke 13 ble det konstatert MA.

 

Nå er jeg gravid igjen i uke 9, og merker at symptomene kan svinge litt.

 

Som sagt, jeg tror dette er normalt, men en ekstra UL nå kan ikke skade. Det er jo bare koselig å se babyen der inne! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner meg igjen. Jeg var superkvalm i uke 9/10, men nå er jeg 11+1 og alle symptomer er borte. Har til og med litt smaken på kaffe! Har bestilt privat UL neste uke (dette ble gjort for en tid tilbake) Tidligere samme uke skal jeg til min første legekontroll. Håper på å høre hjertelyd da! Hvis ikke får legen henvise meg til offentlig UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Føler meg beroliget av at det er andre som også har opplevd det uten at noe var galt. Hadde tidlig UL i uke 8 og da så alt bra ut. Jeg velger å tro at alt er fint og får prøve å nyte symptomfrie dager:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...