Herkules Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 hva er deres erfaringer reiser om 2 mnd og da er poden 8 mnd. Går det greit å koble dem til puppen på opp og ned flyvningen? Hvor mye annet mat må jeg ha med inn på flyet ca4 timers tur sitter sikkert ikke like rolig som sist da var han 2,5 mnd:)
komplett familie Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 ikke noe problem å koble de til puppen på flyturen. Sett på de beltet først, så er det bare å legge han til!!!! Jeg har flydd to ganger allerede og min er 4,5mnd - ikke noe problem! Smokk er også en fin ting. Det viktigste er at de suger på et eller annet slik at de unngår propper i øra. Min sov på take-off uten noen ting i munnen, og det gikk helt fint. Ang annen mat - du får jo varmt vann på flyet, så hvis du pleier å gi han grøt så er jo ikke det noe problem heller! Husk! Ta alt som en positiv utfordring så går alt bra + flyvertinnene er veldig behjelpelig med alt =) Lykke til
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Det kommer helt an på hvor glad poden er i pupp. Vi fløy fra USA til Norge da eldstejenta var 8mnd. Hun ville ikke ta puppen ved take off og landing. Mener å huske at det heller ikke var så enkelt da hun var 5mnd. Men så var hun utrolig nysjerrig av seg, da!! Ta med noe goddis. Frutti f.eks. Eller et par sukkerkavringer. Greit tidsfordriv og litt mettende hvis pupp og annet skjærer seg.
Herkules Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2007 min bruker ikke smokk og ikke flaske så her er det vel pupp eller hyl da:) han var jo en engel sist men som sagt veldig liten. Far vel bare se hva han spiser av annet på den tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå