Gå til innhold

Osteopat e et vidundermenneske!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi vært til osteopat med jenta vår på 4 mnd, og allerede på den timen vi var der merket osteopaten forskjell på jenta vår, og det samme merket vi som foreldre. Men vi hadde blitt henvist litt sent da, men de sku prøve å ordne opp i det for det... Men det er heldigvis ikkje vår feil. For det første så sku sjukehuset/føden opplyst oss om at Serina ble født med hodet 180 grader feil vei, og for det andre burde legen ved 6 ukers kontrollen gjort noe med saken når ho både såg i papira det med fødsel og at hodet til Serina var skeivt. Så no ska både helsestasjon og føden få et brev av oss der vi skrive ka vi mene.

Men no glede vi oss bare t midten av februar da vi skal tilbake til osteopaten igjen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre:) Dattern min Mina er skeiv i nakken og jeg tok det opp flere ganger hos hs da jeg var på kontroll med henne, men da vi var på 3mnd kontroll så sa hs at hun skulle skrive ut en henvisning til fysioterpaeut.. Der har vi vært et par ganger, men litt tidelig å si om det har kommet noen bedring enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...