Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Dette gjelder ikke meg altså:-)) Ei venninne av meg ventet mens på fre. På mandag testet hun negativt, og den forble negativ... I dag testet hun igjen, den viste negativt, hun la den fra seg. Og etter 30 min gikk hun for å kaste den. Da viste den en svak,svak strek.... Tror dere hun er gravid?? Jeg håper jo det jeg da.. Sist hun var gravid testet hun ikke positivt før i uke 7-8. Har ingen erfaring selv på det området siden mine viste positivt med en gang, og det på dagen for og dagen før IKM.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Det er en grunn til at man ikke skal lese av senere enn angitt på pakken! De er rett og slett ikke gyldige lenger, så hun må forholde seg til at den i utgansgspunktet var negativ. Dersom mensen ikke kommer får hun teste igjen etter hvert.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 ps. når testen er positiv kommer den ekstra streken (ev. + om hun bruker CB) kjapt! Hun kan ev. bruke en CB digital, der er det ikke tvil, den sier "gravid" eller "ikke gravid".
Diadora31 Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hei!! Jeg testet meg på en lørdag morgen (august) og etter den angitte tiden var den negativ. Moen timer etterpå så jeg på den igjen og det var en svaaaaaak strek, kunne såvidt skimte den...... og nå er jeg 6 mnd på vei!!
VinterSol+2 Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 min første test viste ikke positiv med en gang. Men innenfor den angitte tidsrammen, var det en svaak strek der, og etter en halvtime kunne jeg se den tydelig. Så alt er mulig. Men en skal egentlig ikke se på testen etter angitt tid nei, men for noen tester kan jo det være så mye som 10 minutter etter.
rampen_ Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 jeg ville anbefalt henne og tatt en ny i morgen tidlig...
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Hun får nok bare teste på nytt. Jeg har testet falsk svakt posetivt før (med to forskjellig cb). Men mensen kom .
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Men det var en super tynn strek da, ikke en svak tykk. Var like tynn som et penn strek.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 jeg testet meg en tirsdag og den var negaiv, men mange timer etterpå så tittet jeg på pinnen igjen og jeg kunne se en svak strek. tenkte ikke så mye på det, og testet meg igjen på fregaden med cb elektronisk med morgen urin og fikk positiv. den testen jeg tik på tirsdagen var vanlig cb og ikke morgen urin. jeg er nå 21 uker på vei. Jeg tror nok litt av grunnen til at produsenten sier at du ikke skal tolke resultat etter en vis tid kan komme av at da må vi kjøpe en ny test. men felf. så kan det jo være falsk positiv fordi man kan ha vært gravid men mistet i veldig tidlig stadie og litt hormoner henger igjen????
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Enig med Diadora31. Eg tok 4 tester over 1 uke, og kver gang måtte eg vente 10-15 minutt før eg såg i den svaaaaake streken. Men gravid var eg, og er eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå