Gå til innhold

Frustrert og Deprimert

Anbefalte innlegg

Ja, som kom mensen ennå en gang....hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle skru opp forventningene, at det ikke kommer til å skje likevel. Men da jeg begynte å få de vanlige smertene i ryggen igår, visste jeg, at nei - det ble ingenting denne måneden heller. sitter på jobb og vil bare gjemme meg under dyna og grine... Er både sint og deprimert. Kan det ikke skje snart?!!!

Tenker hvor naiv jeg var da vi begynte å prøve..vi har blitt gravid 2 ganger før (første gang spontan abort, andre gang vakker liten gutt), dette uten at vi prøvde, var ikke i samme land da jeg hadde EL engang. Så trodde at vi bare skulle se på hverandre, så skulle det skje. Første måned var jeg bare forundret. Neste måned helt slått ut. Og siden det har det vært EL testing, sex til vi nesten er lei, etterfulgt at depresjon hver måned når mensen kommer..

Jeg tror at noe skjer, for min ellers på timen 28dagers syklus er variende nå. Tenker at et egg blir befruktet (fortsatt blåøyd), men at det ikke fester seg. Er det noen som vet noe om dette, eventuelt har råd?

Og noen som vet om fertilitetstesting? Kan gynekologer gjøre det? Min fastlege vil ikke gjøre noe ennå fordi ikke er et fult år med prøving ennå. Men jeg er snart 34, så vil gjerne bli sjekka....

Lykke til alle dere andre..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7922892-frustrert-og-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner at du blir frustrert,men husk at det ikke er

uvanlig å bruke 1 år på å bli gravid.

men når du har rundet året så er det bare å sette

igang utredningen.

som er en lang og urolig kjip prosess.

men det spørs om du ikke må prøve en stund til forresten,

ettersom du vet du kan bli gravid.

du får kose deg med gutten din så lenge!!

lykke til!

når du har vært gravid før er det en del ting de kan utelukke.

og sjansen for å bli gravid igjen er rimelig stor:-)

du kan utredes privat ja,men det koster en god del.

hvor bor du?

vet det fikkes volvat i oslo og bergen,ellers gjør de det vel

på type private legesentre som omnia ol.

du har også egne fertilitetsklinikker som røde kors og

noen andre som jeg ikke husker hva heter.

hadde jeg hatt råd skulle jeg gjort det privat.blir ofte 2-4 mnd

venting mellom hver gang det skjer noe...

Jeg bor i Bergen...blir nok litt dyrt for oss å gjøre det privat. jeg er veldig utålmodig og vil vite alt nå, men samboer er veldig fornuftig og avslappa og sier at det kommer nok til å skje..det som jeg tenker mye på, er at jeg er såpass gammel..min mor og søster fikk begge barn da de var 42, så jeg håper det går i arv...samtidig sier min mor at hun alltid ble gravid på første forsøk (jeg har 5 søsken...).

nei, jeg får bare rette opp ryggen, trekke pusten dypt og gå på billigetester og bestille flere EL strips...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...