Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Vi har blitt kjent med en mamma som har en sønn som er 10 dager eldre som jenta vår (11 uker).Vi pleier å møtes to til tre ganger i uka, går trilleturer, møtes til en te osv. Det ser også ut som at vi skal komme inn på samme barselgruppa. Den lille gutten skal døpes nå på søndag, hadde dere gitt en gave? Er litt usikker...de er veldig hyggelige
♥sjiga♥ Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 har du lyst har du lov. jeg ville nok ikke brukt like mye penger på gave til den lille. men jeg liker å gi gaver så jeg kunne gjort det. de regner nok ikke med at dere gir en gave. så du er ikke nødt til å gi gave.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg hadde kjøpt en liten ting - trenger jo ikke være noe dyrt. Hva med en sangbok, en kopp, en barneskje.....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 har litt lyst å gi en liten ting...liker å gi gaver....noen forslag til en liten hyggelig ting som passer som dåpsgave?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 ja en bok er jo hyggelig og passer vel også fint som dåpsgave. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå