Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Fikk igjen mensen da gutten min var ca 10 måneder, og har hatt den tre ganger nå. Først gikk det nesten 6 uker i mellom, så ca 4 uker. (Er vant til ca 4,5 - 5 uker når jeg ikke bruker p-pille) Blødde en drøy uke sist (småblødninger bare de siste dagene), og nå var jeg på do, og det kom litt rosa på papiret når jeg tørket meg. Så det virker som om mensen er på vei igjen, etter bare drøyt to uker (bare en uke etter at jeg sluttet å blø!) Var mensen veldig uregelmessig hos dere når den kom tilbake? Har aldri hatt så kort syklus før jeg!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Dytter... Ingen som hadde det lignende?
ღCinnamonღ Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Kanskje du er gravid!!!! d kan være festeblødning!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Oi! Bruker jo faktisk ikke prevensjon, men tenkte det ikke hadde funka denne måneden heller jeg, siden jeg begynte å blø. Blødde bare litt i går, og ingenting i natt eller morges. Jeg får vel vente å se om mensen kommer i gang i løpet av de neste par ukene da. Men er det vanlig med sånn festeblødning? Hadde ikke det med førstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå